עו"ד רון גזית: בראשית 2010 לא יהיה זכר לפרישת השותפים

התוספת האחרונה למשרד גזית-רוטנברג הוא משרד הנדל"ן של עו"ד אריאל יונגר, שהתמזג בסוף השבוע האחרון אל תוך משרד גזית ■ בכך למעשה סיים עו"ד רון גזית את גיוס השותפים החדשים במקום הפורשים

פחות מחודש אחרי רעידת האדמה שטלטלה את משרד עוה"ד רון גזית-רוטנברג, עם פרישתם של 7 שותפים ו-18 עורכי דין מהמשרד לטובת פירמה עצמאית, חוזר משרד גזית לשדר "עסקים כרגיל". החל מה-1 לינואר 2010 יועסקו במשרד 25 עורכי דין, מתוכם 9 שותפים, וזאת לאחר שנותרו במשרד 5 שותפים ו-5 עורכי דין בלבד לאחר העריקה הגדולה.

לדברי עו"ד רון גזית, מייסד וראש המשרד, "חוץ מהפגיעה האישית, בראשית 2010 כבר לא יהיה זכר לפרישת השותפים. הפגיעה האישית תהיה ותישאר, והיא נבדקת על-ידי עכשיו, אבל עבור המשרד, כאורגן שמתפקד ומספק שירותי עריכת דין, המשבר בהחלט מאחורינו. במובן זה אני חושב שעשיתי שיא בהתאוששות המהירה. הנטישה ההמונית מהמשרד היתה תקדימית, ועכשיו גם בצד של ההתאוששות יש תקדים".

התוספת האחרונה לצוות עורכי הדין והשותפים במשרד הוא משרדו של עו"ד אריאל יונגר, שהתמזג בסוף השבוע האחרון אל תוך משרד גזית - כך נודע ל"גלובס". יונגר עצמו ישמש כשותף מקרקעין במשרד. בכך למעשה סיים עו"ד רון גזית את גיוס השותפים החדשים במקום אלה שפרשו.

לפני כשבועיים הצטרפו למשרד עו"ד מוטי ארד, שותף במחלקת ליטיגציה במשרד עורכי הדין מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם ברנדווין (בנה של סגנית נשיא בית הדין הארצי לעבודה, השופטת נילי ארד); עו"ד יגאל קווה, שעבר ממשרד יובל לוי ושות' ויצטרף למשרד כשותף במחלקת הליטיגציה; ועו"ד נילי פלג, ששימשה כיועצת משפטית בחברת היי-טק ותשמש כעת כראש המחלקה המסחרית במשרד, לצד עו"ד שירין הרצוג. פלג וקווה עבדו בעבר במשרדו של רון גזית והחליטו לחזור אליו ברגע ששמעו על הפרישה ההמונית מהמשרד.

לדברי גזית, ההתאוששות המהירה של המשרד נבעה מההתעניינות העצומה של עורכי דין ממשרדים אחרים ורצונם להשתלב בו. "כל השותפים, ללא יוצא מן הכלל, פנו אליי וביקשו להצטרף או לחזור למשרד. לא היה מקרה אחד אפילו שבו פניתי למישהו, שכיר או שותף במשרד אחר. בשבוע הראשון לאחר שהתפרסמה הפרישה ממשרדי קיבלתי 620 פניות מעורכי דין, ומתוכם גייסתי את האנשים. אחד מהשותפים גם הגיע בעזרתו של דודי זלמנוביץ' (בעליה של חברת ההשמה והייעוץ למשפטנים GLawBAL, א' ל"ו)".

עו"ד יונגר (39) עבד 8 שנים במשרד סוכובולסקי-הרטבי. בשנת 2005 פתח משרד בוטיק בתחום המקרקעין, במסגרתו הוא משמש כיועץ משפטי של ועדות מקומיות, מייצג בעלי קרקעות, קבלנים, יזמי בנייה וקבוצות רכישה וכן מתמחה בתכנון ובנייה. יונגר מגיע לגזית עם 3 עורכי דין, מזכירה ומתמחים.

עם הצטרפותו של יונגר מונה משרד רון גזית, רוטנברג ושות' 9 שותפים: המייסדים, עוה"ד רון גזית ובני רוטנברג וכן עוה"ד שירין הרצוג (מסחרי), נילי פלג (מסחרי), מוטי ארד (ליטיגציה), יגאל קווה (ליטיגציה), אמיר ונג (תקשורת והגבלים עסקיים) וניבה ברג (הגבלים עסקיים).

המשרד, שהוקם בשנת 1986, מספק מגוון שירותים מקצועיים בתחומי המשפט המסחרי והאזרחי ונחשב לאחד המובילים בישראל בתחום התקשורת, המחשוב והטכנולוגיה וכן בתחום ההגבלים העסקיים.

גזית חושף כי הוא כבר שוקל להרחיב את תחומי העיסוק של המשרד. "החלטתי לעצור את הגיוסים כשהגענו ל-25 עורכי דין, למרות שקודם היינו 30, כיוון שאני רוצה לבחון את הצרכים שלנו, ואני רואה במה שקרה הזדמנות לייעל את המערכת. יחד עם זאת, אני מנהל כיום משא-ומתן עם שני שותפים פוטנציאליים בתחום מימון חברות ובתחום המיסוי, ויכול להיות שאני ארחיב את המשרד לתחומים האלה. אני רוצה לנצל את המשבר להתרחבות. כל משבר יכול להיות גם הזדמנות".