תקציב הפרסום של JDATE-קופידון עובר למקאן-אריקסון

תקציב הפרסום של אתר ההיכרויות, שטופל מאז 2005 בידי אידיאולוג'יק, יגדל להיקף שנתי של כמיליון דולר

תקציב הפרסום של אתר ההיכרויות JDATE-קופידון עוזב את משרד הפרסום האינראקטיבי אידיאולוג'יק ועובר למשרד הפרסום מקאן-אריקסון - כך נודע ל"גלובס". היקף התקציב צפוי לעמוד על כמיליון דולר בשנה.

אידיאולוג'יק קיבלה לידיה את תקציב הפרסום של JDATE-קופידון בתחילת 2005, בצעד שנחשב אז כלא שגרתי בענף הפרסום, שכן בידי משרד האינטראקטיב הופקד אז מלוא תקציב הפרסום של החברה - האון-ליין והאוף-ליין. היתה זאת אחת הפעמים הראשונות בה חברת אינטראקטיב הרחיבה את פעילותה מחוץ לגבולות האינטרנט, וניהלה עבור לקוח קמפיין פרסומי באמצעי מדיה כגון טלוויזיה ושילוט חוצות.

במקור אמור היה תקציב הפרסום של מצ'נט, בעלת האתר בישראל (ששינתה את שמה עם השנים לספארק נטוורק) להתנהל במשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, אך בסופו של דבר לא יצא המהלך לפועל.

עם זאת, גם כך התקציב טופל בתוך קבוצת פובליסיס בישראל, שאריאלי ואידיאולוג'יק משתייכים אליה. עם השנים יצרו באידיאולוגי'ק מהלכים פרסומיים ושיווקיים לחברה, שבאו לידי ביטוי בסוגים שונים של אמצעי מדיה.

בהנהלת JDATE-קופידון אישרו את הידיעה, והודו לאידיאולוג'יק על שנות הפעילות המשותפות.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת השנה (2009) פירסם JDATE בהיקף של כחצי מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2008 פירסם אתר ההיכרויות בכ-731 אלף דולר במחירי מחירון. כאמור, כעת צפויה החברה להגדיל את תקציב הפרסום שלה באופן ניכר - לכמיליון דולר בשנה.