אתר ההיכרויות של ג'ו שפירא היה שווה כ-400 מיליון דולר ■ אבל אז הוא החליט למכור את מניותיו ולשים את כל הכסף בנדל"ן אמריקאי ■ עכשיו הוא גר בדירה שכורה בתל-אביב ומנסה לעשות קאמבק עם אפליקציית היכרויות חדשה
ח"כ מיכל בירן, בת טיפוחיה של שלי יחימוביץ', מחפשת חתן באתרי היכרויות ■ מה היא מחפשת? "מישהו שכמוני הגיע למקום שהוא רוצה משפחה, שמבין את המורכבות של החיים, אבל חפץ גם בדברים הפשוטים שיש להם להציע"
אחת מכל 4 נשים ישראליות מעל גיל 35 אינה נשואה, 80% מקרב בני ה-25 ומעלה ביקרו השנה באתר היכרויות ■ דניאלה פרלשטיין, 37, רווקה, היא מנכ"לית אתר ההיכרויות JDATE ■ את התובנות העסקיות היא מביאה לעולם הרגש
איך סיקרו ב"ישראל היום" את הקפיצה במחיר העגבניות?
תקציב הפרסום של JDATE טופל במקאן-אריקסון מאז 2008 ■ ב-2011 עמד היקף הפרסום של החברה על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון
במסגרת תביעה שהוגשה לבימ"ש השלום בת"א התברר כי מייסד אתר ההיכרויות הבינלאומי המצליח, יואב (ג'ו) שפירא, מצוי בחובות, אין לו כל רכוש על שמו, והוא מתגורר בדירה שכורה ■ הערכה: הסתבך בהשקעות נדל"ן כושלות בארה"ב
בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב
מחקר של דן אנד ברדסטריט מגלה כי 40,000 איש גולשים מדי יום באתרי ההיכרויות המרכזיים ■ האיום על השוק: הפופולריות של פייסבוק נוגסת במהירות באתרי ההיכרויות
כך אמר סמי והב, מנכ"ל ספארק, בעלי אתר JDate, במסיבת עיתונאים לרגל השקת האתר החדש לקראת יום האהבה ■ ב-2009 חל גידול של 15% בכמות הנרשמים לאתר
החברה, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, תשווק גם את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר ושירות המייל של יאהו
תקציב הפרסום של אתר ההיכרויות, שטופל מאז 2005 בידי אידיאולוג'יק, יגדל להיקף שנתי של כמיליון דולר
האתרים - החל מכאלה המיועדים לבני הגיל השלישי ועד לכאלה שמכוונים לרווקים קרייריסטים ■ לפי הערכת כלכלני דן אנד ברדסטריט, ענף ההיכרויות המקוון בישראל מגלגל 40 מיליון שקל בשנה, וההערכה היא שבחמש השנים האחרונות היקף הפעילות בענף הוכפלה
יעניק חסות למופע של מוש בן-ארי ■ היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-150 אלף שקל
כניסת nrg ויד2 לשוק אתרי ההיכרויות גורמת לשאר השחקנים להתכונן ליום חדש ■ אחרי שכולם גילו כי פייסבוק לא הרג את אתרי ההיכרויות וכי המיתון דווקא הגדיל את ההכנסות, העתיד של עסקי האהבה נראה ורוד מתמיד
עבור אתרי ההיכרויות, המשבר הכלכלי הוא אחת התקופות הטובות בהיסטוריה
יחלקו 30 כרטיסים לטקס הפתיחה של המכבייה לאוהדי "גלובס" שיהיו פעילים בטוויטר ובפייסבוק ויסייעו להפצת הבאזז ברשת, זאת במסגרת פעילות לקידום ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
אפליקציות היכרויותדניאלה פרלשטיין