קשת השקיעה 139 מיליון שקל בלוח השידורים של שישי ושבת

זכיינית ערוץ 2 תעבור בינואר לשדר 4 ימים בשבוע, מרביעי עד שבת ■ תנסה להשיב את הצופים לערוץ 2 בסופי השבוע: "ארץ נהדרת" תשודר בימי שישי בערב, ואילו "האח הגדול" תעבור לשידור ביום רביעי ובמוצ"ש

זכיינית ערוץ 2 קשת השקיעה 139 מיליון שקל בלוח שידורי החורף של ימי שישי ושבת. הזכיינית עוברת לשדר 4 ימים בשבוע, מרביעי עד שבת, החל מינואר 2010.

מטרתה העיקרית של קשת היא השבת הצופים אל ערוץ 2 בסופי השבוע. אחת הדרכים בהן מתכננת קשת לעשות זאת היא על-ידי השבת ענקית הרייטינג "ארץ נהדרת" לשידור בימי שישי בערב. לשינוי נערכת גם חברת החדשות של ערוץ 2.

בקשת מבינים כי על מנת לחזק את הפריים-טיים, יש לבנות צפייה במהלך היום כולו. ימי שישי יחלו בפורמט מחודש של תוכנית הבוקר "יום חדש", בהגשת דן שילון וטלי מורנו. גם הפריים-טיים של ימי שישי החדשים יחל מוקדם, בשעה 16:00 אחר-הצהריים, עם העברת "סדר עולמי" של חברת החדשות לשעה זו. מיד אחר-כך תשודר התוכנית "מועדון ארוחת הערב", בהגשתם של מרינה מקסימיליאן בלומין והשף חיים כהן. "אולפן שישי", בהגשתו של יאיר לפיד, תשודר בשעתה, 20:00 בערב.

גם ימי שבת ימולאו בתוכן. כבר בשעה 09:00 בבוקר, שעה זנוחה בדרך-כלל בימי שבת, תשודר תוכנית חדשה בהגשתו של אבי נוסבאום, "שבת צחוק", בה יוצגו מערכונים וקטעי הומור. בצהרי שבת, בשעה 14:30, ישודרו סרטי קאלט.

בשעה 16:30 תשודר "השבוע שהיה" של חברת החדשות, ומיד אחר-כך, בשעה 17:00, תשודר התוכנית "פגוש את העיתונות" עם דנה וייס, שתעבור ריענון פורמט ותוארך. על מנת לשמור על הצפייה במהלך שישי ושבת, יוכפל מספר המבזקים של חברת החדשות וישודרו 4 מבזקים במקום 2.

התוכנית המרכזית של מוצאי שבת תהיה "האח הגדול", שתשודר גם ביום רביעי. אחרי מהדורת יום שבת של הריאליטי תעלה "אל תשאל", תוכנית דוקו-קומית ששודרה בערוץ ביפ.

בעתיד תעלנה שתי תוכניות חדשות בימי שבת: תוכנית לילה חדשה בהגשתו של העיתונאי עמנואל רוזן ותוכנית בשם "לידיעת הגולשים" בהגשתו של כתב חדשות 2 דרור גלוברמן, שתרכז קטעי ווידיאו שעלו ברשת.

ערבי רביעי וחמישי יחלו בשידור תוכניתה של לינוי בר-גפן, "מה קורה". התוכנית המרכזית של יום רביעי תהיה "עובדה", ובהמשך תעלה סדרת הדרמה שנמכרה לרשת FOX, "חטופים".