האפת'ורפ של לבייב - במקום הראשון ברשימת "חותכי המחירים" במנהטן

אפריקה ושותפותיה מסבות בימים אלה את האפת'ורפ מבניין דירות להשכרה למגדל דירות יוקרה למכירה

בשבוע שעבר הודיעה אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב, על תכנית המימון מחדש של בניין הניו יורק טיימס בניו יורק. אבל אפריקה עדיין נמצאת בעיצומו של פרויקט שאפתני נוסף במנהטן - בניין האפת'ורפ ההיסטורי, אותו רכשה יחד עם מוריס מאן בשנת 2007 ב-426 מיליון דולר. אפריקה ושותפותיה מסבות בימים אלה את האפת'ורפ מבניין דירות להשכרה למגדל דירות יוקרה למכירה.

הפרויקט, שספג ביקורת מצד רוכשי דירות, משקיעים ודיירים, זכה אמש גם להוקרה מפוקפקת מצד אתר הנדל"ן האמריקני הפופולארי "קרבד" (Curbed), המכסה את שוק הנדל"ן בניו יורק.

הפרויקט זכה במקום הראשון של האתר ברשימת "חותכי המחירים" במנהטן לשנת 2009 בשל העובדה כי הציע למכירה (ואף מכר את רובן) 32 יחידות דיור בהנחה של למעלה מ-50%.

בין היחידות המוצעות למכירה: דירת 3 חדרים ב-3 מיליון דולר. בין היחידות שכבר בתהליכי רכישה ניתן למצוא דירת 2 חדרים ב-1.57 מיליון דולר.

האפת'ורפ ממוקם ב- West End Avenue במנהטן וכולל 163 יחידות דיור. בעבר התגוררו בבניין סלבריטאים כגון השחקן אל פצ'ינו והבימאית נורה אפרון. *

"חותכי המחירים"

בניין האפת'ורפ - ב-2009 נחתכו מחיריהן של 32 דירות מתוך 163 במתחם ההיסטורי ב-50% ויותר

פרויקט 11 Spring Street - בניין המגורים חולק לשלוש יח"ד שהוצעו למכירה בסכום כולל של 40 מיליון דולר. השנה נמכר הבניין ב-19.5 מ' ד' בלבד

פאלאצו צ'ופי - פנטהאוז שתומחר במקור ב-32 מיליון דולר נמכר תמורת 10.5 מיליון דולר בלבד