קובי נבון חוזר לשוק ההון: יתמנה ליו"ר אלומות בית השקעות

נבון עזב במאי 2008 את כלל פיננסים בטוחה לאחר שנתיים בתפקיד המנכ"ל

שנתיים אחרי שעזב את כלל פיננסים בטוחה, קובי נבון חוזר לשוק ההון. ל"גלובס" נודע, כי נבון צפוי להתמנות בשבוע הבא ליו"ר אלומות - ספרינט, במקומו של אוהד מראני, שעזב את החברה בשבוע שעבר.

נבון, 41, התפטר מתפקידו כמנכ"ל כלל פיננסים בטוחה במאי 2008 לאחר כשנתיים בתפקיד, לאחר תקופת מתיחות בינו לבין מנכ"ל כלל פיננסים דאז, שוקי אברמוביץ' ובצל הידרדרות אדירה במעמדו ותוצאותיו של בית ההשקעות. שמו של נבון הועלה בחודשים האחרונים כמועמד להחליף את המפקח על הביטוח ושוק ההון, ידין ענתבי, תפקיד אליו מונה השבוע עודד שריג.

נבון סיים ב-2008 כהונה בת 8 שנים בבטוחה, במהלכן שימש גם כסמנכ"ל השיווק כמו גם מנכ"ל קרנות הנאמנות של הבית, תפקיד אותו מילא בעבר גם בדש. עם עזיבתו אמר, כי "הגיע הזמן ללכת לכיוונים אחרים שמעניינים אותי, כמו שיווק מכירות ופרסום". המינוי באלומות מחזיר אותו כאמור לזירת הפיננסים.

אלומות נחשב לאחד מבתי ההשקעות הקטנים בשוק המקומי עם פעילות ניהול תיקים, קרנות נאמנות וקופות גמל. בית ההשקעות נמצא בשליטה משותפת של ביטוח חקלאי וקבוצת גורן קפיטל, והוא מנהל כיום כמיליארד שקל. בסוף השבוע האחרון חתם בית ההשקעות על עסקה למכירת פעילות קופות הגמל שלו לבית ההשקעות הלמן-אלדובי תמורת מיליון שקל, כאשר ניהול ההשקעות של הקופות יוותר באלומות.