שיכון ובינוי מקצה 13% ממניות שו"ב נדל"ן תמורת 290 מ' ש'

ההקצאה הנוכחית משקפת שווי של כ-2.25 מיליארד שקל לשיכון ובינוי נדל"ן ■ המוסדיים להם יוקצו המניות הם: הראל, כלל ביטוח והפניקס ■ בגין ההקצאה תרשום שיכון ובינוי רווח של כ-130 מיליון שקל

יומיים לאחר ששיכון ובינוי שבשליטת אריסון השקעות הודיעה כי קיבלה הצעות מגופים מוסדיים לביצוע הקצאת מניות בחברה הבת שיכון ובינוי נדל"ן בהיקף של 10%-20% מהון מניותיה של שיכון ובינוי נדל"ן, מודיעה הערב (ה') החברה כי היא מקצה כ-13% ממניות שיכון ובינוי נדל"ן למשקיעים מוסדיים תמורת 290 מיליון שקל.

ההקצאה הנוכחית משקפת שווי של כ-2.25 מיליארד שקל לשיכון ובינוי נדל"ן. שיכון ובינוי נדל"ן היא זרוע הבנייה למגורים של קבוצת שיכון ובינוי ונחשבת לאחת מהחברות המובילות והותיקות בתחומה הבונה בכל רחבי הארץ. אחד היתרונות המרכזיים שלה הוא מלאי הקרקעות האדיר שלה שרשום ברובו במונחים היסטוריים ועשוי לייצר לה הצפת ערך משמעותית במקרה של מימוש או שערוך.

החברה מדווחת כי קיבלה במהלך התהליך הזמנות בגובה של כ-500 מיליון שקל וכי המוסדיים להם יוקצו המניות הם: הראל, כלל ביטוח והפניקס. בגין ההקצאה תרשום שיכון ובינוי רווח של כ-130 מיליון שקל.

עופר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי מסר כי "העסקה משקפת הבעת אמון של המשקיעים בחברת שיכון ובינוי נדל"ן ובקבוצה. שיכון ובינוי מסיימת את שנת 2009 בהצלחה תוך הצפת ערך".