חברת WEB3.0, העוסקת בייצוג מסחרי של מותגי אינטרנט מובילים, הודיעה היום (א') כי היא תשווק את שטחי הפרסום של פורטל יאהו בישראל באופן בלעדי, וכן את שטחי הפרסום בנכסי יאהו נוספים, בהם אתר שיתוף התמונות פליקר, ושירות המייל של יאהו..
WEB3.0 משווקת את שטחי הפרסום של מספר אתרים ישראליים, בהם הומלס, אתר ערוץ הספורט, אתר ערוץ הילדים, FXP ואתר ההיכרויות JDATE.
שחף בר-גפן, ממייסדי WEB3.0 (יחד עם פז דרור, מייסד הומלס), אמר בתגובה כי "אנו גאים מאוד על הבחירה של יאהו בנו. בחודשים האחרונים חקרנו את הנתונים הדמוגרפיים של הגולשים ביאהו, ושמחנו לגלות שכמיליון וחצי ישראלים גולשים מדי חודש לאתר יאהו ונכסיו, כמו פליקר ויאהו מייל. נשמח להציע קהל איכותי וקמפיינים אפקטיביים למפרסם הישראלי".
על פי סקר TIM לחודש נובמבר, פורטל יאהו ממוקם במקום ה-20, עם שיעור חשיפה שבועי של 12.4% (460 אלף גולשים שונים מדי שבוע).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.