מדד הפרסומות הזכורות והאהובות חוזר לימי חמישי

פינה המציגה את הפרסומות הזוכות תשודר בתוכנית "מה קורה" בערוץ 2 בימי חמישי בשעה 22:40

מדד הפרסומות של "גלובס" ומכון גיאוקרטוגרפיה, "הפרסומות הזכורות והאהובות", חוזר החל מהשבוע לימי חמישי.

המדד יפורסם בגיליון סוף השבוע של "גלובס הערב", והפרסומות הזוכות ישודרו במסגרת פינה בימי חמישי בערב, בשעה 22:40, במהדורה הלילית של מהדורת "מה קורה" של זכיינית ערוץ 2 קשת.

מדד הפרסומות "הזכורות והאהובות" הוא המדד הנחשב ביותר בעולם הפרסום לפרסומות המשודרות בטלוויזיה, בקרב מפרסמים ופרסומאים כאחד.

המדד נערך בצורה של שני סקרים. בסקר הראשון, הבודק את הזכירות, מוצגת למרואיינים השאלה הבלתי נעזרת הבאה: "אילו מהפרסומות המשודרות בימים אלה בערוץ 2 ו/או בערוץ 10 אתה זוכר?".

בסקר השני, על סמך ממצאי 10 הפרסומות הזכורות ביותר מהסקר הראשון, מוצגת למרואיינים השאלה הבאה: "מבין הפרסומות הבאות המשודרות בערוץ 2 ו/או ערוץ 10, איזו פרסומת הכי מוצאת חן בעינייך?"