אמן היפנוזה ינסה להפנט הערב 6,000 איש דרך האינטרנט

לרגל יום ההיפנוזה העולמי שמתקיים היום, אמן ההיפנוזה הבריטי כריס יוז ינסה להפנט אנשים דרך הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר

לרגל יום ההיפנוזה העולמי שמתקיים היום (ב'), מתכנן אמן ההיפנוזה הבריטי כריס יוז להפנט הערב כ-6,000 אנשים בו-זמנית דרך הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר.

יוז (34) מתכוון לקבוע שיא גינס בהיפנוזה המונית. לדבריו, "אף אחד לא ניסה לעשות זאת לפני כן, לפחות לא בקנה-מידה כזה. מאז שפרסמתי את היוזמה פנו אליי יותר מ-6,000 אנשים מ-85 מדינות, מפרו ועד ישראל. הכי נלהבים להשתתף הם הבריטים, האיטלקים והאמריקנים".

חיבור לאינטרנט וזוג אוזניות

לדבריו, "אני מאמין באמת ובתמים שכל אחד יכול להיכנס להיפנוזה, ואף אחד לא צריך לפחד מכך. היפנוזה לא קיימת רק למטרות בידוריות, היא באמת יכולה לעזור לאנשים".

האירוע מכונה Social Trance, והוא יחל היום בשעה 20:30 לפי שעון גריניץ' (22:30 שעון ישראל). המשתתפים יזדקקו לחיבור אינטרנט, רמקולים או זוג אוזניות וכיסא שניתן לשבת בו בנוחות.

לדברי יוז, "אתכנן את ההיפנוזה כך שהיא תסייע לאנשים להשיג את מטרותיהם במהלך 2010. אני רוצה לתת להם התחלה טובה לשנה החדשה".

במהלך ההיפנוזה ההמונית תושמע מוזיקה מרגיעה על רקע קולו של יוז, שימסור הנחיות למשתתפים. "בתוך דקות מתחילתו של התהליך המאזינים ישקעו בהדרגה לתוך היפנוזה מרגיעה. הם אמורים ליהנות מכך מאוד", הבטיח יוז.