מטאלינק מזנקת ב-25%: מוכרת הפעילות העיקרית ב-16.9 מ' ד'

פעילות ה-WLAN - שבבי התקשורת האלחוטית, היא הפעילות העיקרית של מטאלינק ■ הרוכשת - Lantiq, חברת שבבים חדשה שממומנת על ידי גולדן גייט קפיטל ■ העסקה צפויה להסגר בשבועות הקרובים

חברת מטאלינק המפתחת שבבים לתקשורת בפס רחב ברשתות אלחוטיות וקוויות, הודיעה היום (ד') כי תמכור את פעילות ה-WLAN שלה לחברת Lantiq, חברת שבבים חדשה שממומנת על ידי גולדן גייט קפיטל, תמורת עד 16.9 מיליון דולר במזומן. פעילות ה-WLAN - שבבי התקשורת האלחוטית, היא הפעילות העיקרית של מטאלינק. מניית החברה מזנקת בכ-25% במסחר בת"א.

5.7 מיליון מהסכום ישולמו עם סגירת העסקה, 1.2 מיליון ישולמו עד סוף מארס ו-2 מיליון ישולמו ב-4 תשלומים עד סוף 2010. עוד 8 מיליון דולר ישולמו בהתאם לביצועים של החטיבה הנרכשת עד 2012. העסקה צפויה להסגר בשבועות הקרובים, בכפוף לתנאי סגירה, כולל אישורים רגולטורים.

מטאלינק דיווחה עוד כי הלוואה של 4.3 מיליון דולר ממשקיע מוסדי תופחת ל-4.1 מיליון דולר במסגרת הסדר חוב, שתיפרע ב-4 תשלומים - 3.75 מיליון דולר עם סגירה העסקה ושלושת התשלומים הנוספים יוחזרו עד ה-31 במארס 2011.

המאזן של מטאלינק צפוי להשתפר בעקבות סגירת העסרה והיא צופה תזרים מזומנים משמעותי. יובל רוחמה, סמנכ"ל הכספים של מטאלינק, יעזוב את החברה עם השלמת העסקה, אך ימשיך לכהן כיועץ עד תום 2010.