נחתה בארץ: ביואיק לה-קרוס החדשה

המכונית מבוססת על פלטפורמת האופל "אינסינייה" ומציעה מנוע חדש עם 255 כ"ס ומרווח פנים משודרג ■ המכונית החדשה נמתחת לאורך של כ-5 מ' ולרוחב 1.86 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים, שהוארך ל-2.84 מ'

האופל "אינסינייה" המרהיבה לא תגיע ארצה בקרוב אולם חובביה יוכלו להתנחם בגרסה האמריקנית שלה, ששיווקה בישראל צפוי להתחיל החודש תחת השם "ביואיק לה-קרוס 2010". המכונית החדשה נמתחת לאורך של כ-5 מ' ולרוחב 1.86 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים, שהוארך ל-2.84 מ'. תא הנוסעים שלה קיבל מראה אירופאי-אורגני זורם וזכה להשקעה רבה בתחום איכות הייצור והחומרים.

ביואיק La Crosse / צלם יחצ

גם באגף ההנעה בוצעה "אירופיזציה". כתחליף ל-V6 האמריקני הקלאסי בנפח 3.8 ליטר שסיפק 200 כ"ס בלה-קרוס היוצאת, מגיעה כעת המכונית עם V6 מודרני בנפח 3 ליטר מפיתוח אירופאי, שמשודך לתיבת 6 מהירויות אוטומטית.

ביואיק La Crosse / צלם יחצ

למרות נפחו הקטן יותר מייצר המנוע כ-55 כ"ס יותר (255 כ"ס), צריכת הדלק שלו השתפרה משמעותית והפליטה פחתה, אם כי המכונית עדיין תשובץ ב"קבוצה ירוקה" גבוהה ביותר 15.

ביואיק La Crosse / צלם יחצ

כמקובל במחוזות היוקרה כולל גרסת הבסיס אבזור פאר עשיר, כולל מושב נהג חשמלי, מערכת קול משודרגת, חישוקי 18 אינץ' ועוד. עוד וגג חשמלי יופיעו רק בגרסת ה-CXL. המחירים טרם פורסמו אולם המחיר ההתחלתי המשוער צפוי לנוע סביב 220 אלף שקל.