אייל גולן הוא מלך ההורדות של פלאפון - הרוויח כ-2 מיליון שקל

פלאפון סיכמה 3 שנות מוזיקה בסלולר והעניקה לגולן את תואר "זמר המיליון" המציין מיליון הורדות וצפיות בשיריו ■ עבור כמות הורדות זו הרוויחה החברה קרוב ל-4 מיליון שקל

חברת הסלולר פלאפון סיכמה 3 שנות מוזיקה בסלולר והכריזה כי אייל גולן הוא "זמר המיליון" של פלאפון לציון 1,000,000 הורדות וצפיות בשיריו. עבור כמות הורדות זו הרוויחה החברה קרוב ל-4 מיליון שקל, כאשר מבחינת גולן מדובר בהכנסה של 2 מיליון שקל לזמר, לאמרגניו ולמפיקיו.

בפגישה שנערכה במשרדי החברה בגבעתיים לקראת אלבומו הבא, הפתיע סמנכ"ל התוכן של פלאפון, גיא באומן, את גולן והעניק לו את תעודת "זמר המיליון".

גולן הוא האמן המושמע ביותר בפלאפון מאז השקת הדור ה-3 לפני כ-4 שנים. השירים והווידאו קליפים של גולן הגיעו במהלך התקופה לכמיליון צפיות והורדות, כששירו "הוזה אותך מולי" נבחר לשיר המוביל בכל הזמנים בפלאפון עם יותר מ-100 אלף הורדות וצפיות.

סמנכ"ל התוכן של פלאפון, גיא באומן, מסר: "כמובילת המוזיקה בסלולר וחלוצת התוכן הסלולרי, אנו בפלאפון שמחים לקדם את תעשיית המוזיקה בישראל. פלאפון מלווה את אייל גולן זה 3 שנים, ובשלושתן הוא זכה ברציפות בתואר 'זמר השנה', כשהוא מוביל בפערים גדולים את טבלת השימושים הסלולריים.

"גולן מבין את החשיבות של המדיה הסלולרית ומקדם את היצירות המוזיקליות שלו במדיה הסלולרית, לצד קידומן במדיות המסורתיות. אנחנו בפלאפון שמחים להיות שותפים להצלחתו ולספק פלטפורמה מרכזית להשמעת שיריו".

לאחרונה העלתה פלאפון את אלבומיו של אייל גולן ל-Musix, ספריית המוזיקה הגדולה בסלולר, הכוללת מאגר של כ-300 אלף שירים ואלבומים. את השירים ניתן לצרוך באופן חוקי בתשלום של 19.90 שקל לחודש, הן בסלולר והן במחשב.

אייל גולן / צילום: אלירן אביטל
צילום: אלירן אביטל