U-Bank, מקבוצת הבינלאומי, יעניק חסות לעונת המשחקים 2010 לקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים בהיקף שמוערך ב-300 אלף שקלים. במסגרת ההסכם יקבל U-Bank שטחי פרסום על גבי השילוט הדיגיטלי במשחקי הבית של הקבוצה באולם מלחה, וכן פרסום באתר האינטרנט של המועדון ובחדר ה-VIP.
ההסכם תקף לכל המסגרות - ליגה ישראלית, יורוקאפ וגביע המדינה. כמו כן יערכו הפועל ירושלים ו- U-Bank כנסים משותפים ופעילויות קד"מ עם שחקני הקבוצה, הספונסרים וקהל האוהדים בעיקר בעלי מינויי הזהב והכסף, המהווים קהל יעד פוטנציאלי לבנק.
זהו ההסכם השני המשמעותי שחותמת הפועל ירושלים בימים האחרונים, אחרי שחתמה בשבוע שעבר עם רשת האופטיקה "עיניים", שבבעלות ד"ר לוינגר, עבור 250 אלף שקל לעונה הקרובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.