המתווך של דודו טופז לשירה מרגלית: "סליחה - נסחפתי אחריו"

באמצעות שני דפים עמוסים במילות סליחה מביע דניאל זנקו - מי שתיווך בין דודו טופז ובין תוקפי קורבנותיו - חרטה רבה על מה שעולל למשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית: "אין יום שאני לא מסתכל במראה, נגעל ומתבייש"

רגע לפני שבית המשפט גוזר את דינו, מבקש עכשיו דניאל זנקו - מי שתיווך בין דודו טופז לתוקפי בועז בן-ציון ושירה מרגלית - סליחה ממי שנפל קורבן למעשיו. "נסחפתי אחריו", כתב זנקו במכתב ההתנצלות ששלח למשנה למנכ"ל רשת.

בשני עמודים צפופים, שורות על גבי שורות, חושף זנקו, שהורשע בחודש שעבר במסגרת הסדר טיעון בתקיפה ובקשירת קשר לביצוע פשע, את תחושותיו בעקבות האירוע - וטוען: איני מפסיק לחשוב על הטראומה שעברו מרגלית, בנה ובני משפחתה בשל מעשיי.

"אני מקווה שאחרי שתקראי את המכתב תביני עד כמה אני באמת מצטער ומתחרט על מעשיי", פותח זנקו. "עד כמה באמת אני כואב את כאבך. אין יום שאני לא מסתכל במראה, נגעל ומתבייש. האמיני לי שלא רציתי שתיפגעי בצורה כל-כך חמורה".

לדברי זנקו, הוא חולם על רגע הפגישה שלו עם אשת הטלוויזיה וההתנצלות בפניה. "חשוב לי שתדעי שלא אהיה שלם עד שלא אכפר בדרך מסוימת על מעשיי", הוא מדגיש. "אני רוצה לתרום ולעסוק בפעילות עם ילדים שעברו חוויות קשות כאלה".

זנקו סיפר לא פעם לחוקריו כי העריץ את שכנו וחברו, דודו טופז. הוא חזר על כך גם במכתב. "נסחפתי בצורה עיוורת על-ידי התנהגותו הבלתי ברורה של דודו, ולא הפעלתי שיקול-דעת משל עצמי", הוא כותב.

"רק לאחר המעשה הבנתי את גודל הטעות - ואת הנעשה לא ניתן להשיב לאחור. לצערי לא הצלחתי למנוע את התקיפה", מוסיף זנקו, "ועל זה אני מצר מאוד וכואב מאוד. הדברים יצאו מכלל שליטתי".

שירה מרגלית ביקשה שלא להגיב למכתב.