סלט עולמי

על הבחירות העולמיות שעבדו טוב ב-2009 ושצפויות להמשיך ולעלות

אחרי שנערכנו לשנה החדשה ופתחנו אותה עם אג'נדה ביחס לתיק הבינלאומי המתאים (סחורות, אנרגיה ונבחרת מדינות מנצחת), נרשה לעצמנו היום להישען אחורה בכורסא ולהקדיש את הטור לכמה בחירות שעבדו טוב ושאמורות להמשיך לעלות. סלט עולמי עם פוטנציאל.

DBA - ה-ETF להשקעה בסחורות מתקשה קצת לפרוץ כלפי מעלה את רמת ה-27 דולר אבל היה ותפרוץ היא תהיה צפויה למהלך עליה משמעותי. יש סיכוי לפריצה כזו. רכש מעל 26.47.

DBV - ה-ETF להשקעה בקרי טרייד (לונג על מטבעות עם ריבית גבוהה, שורט על מטבעות עם ריבית נמוכה). משמשת בתיק קניון המניות לחיזוק כמותי לתיק. קרובה לשיא האחרון ב-24 דולר אבל יכולה לעלות מעליו. פריצה תיחשב סימן להמשך עליה. תמיכה והגנה ב-23.2 דולר.

עושים כסף ברפואה הסינית

מניות שונות מתחום הרפואה הסינית עולות יפה בימים אלו ונראה שזהו אחד הסקטורים המסתמן כרלבנטי להשקעה לתקופה הקרובה. בתיק קניון המניות תמצאו את:

MR נתנה קפיצה יפה עם פתיחת שבוע המסחר. יכול להיות שאחרי הקפיצה יבוא תיקון למטה אבל הכיוון הכללי הוא המשך עליה.

WX נכנסה אתמול לתיק קניון המניות. הייתה בתיק בעבר. נראה שהיא קבלה את התמיכה שלה ב-16 דולר ולפיכך צפויה להמשיך לעלות.

TCM - חברת התרופות המשלבת בין מזרח למערב קצת מדשדשת, מעל תמיכה משמעותית באזור ה-3.75 דולר, אבל יכולה לקפוץ למעלה בכל רגע.

AOB - עוד חברת תרופות, מוכרת יותר מ-TCM למשקיע הישראלי וגם סחירה יותר, נתנה כבר קפיצה יפה למעלה. מהלך מעל 4.8 דולר ישחרר אותה להמשך עליה.

הצרפתיות נותנות מהלך

את צרפת הזכרנו כמעניינת להשקעה בנבחרת המדינות שלנו ל-2010. שתי הנציגות הצרפתיות בתיק קניון המניות מבקיעות גולים. VE, חברת השירותים הסביבתיים, מדלגת למעלה ונראה שתצליח לעלות מעל 40 דולר. CGV, חברת השירותים לתעשיית חיפושי הנפט עלתה מעל התנגדות ב-25 דולר, ולמרות המהלך המשמעותי שכבר עשתה, הפריצה של ההתנגדות מבשרת על עליות שערים נוספות. תמיכה ב-25 דולר.

זהו הסלט להיום, נקווה שלא יקלקלו לנו את התיאבון.