פתאל ואיגרא בוחנים להקים את מלון הרודס גם בירושלים

התוכניות לגבי הרודס ירושלים מדברות על 350 חדרים ברמה של שישה כוכבים, אולם כנסים בגודל של 2,000 מ"ר, ספא בקומות העליונות וקומת מסחר, מסעדות וחנויות

הבעלים של רשת פתאל, דוד פתאל, ויואב איגרא, השותפים במלון הרודס אילת, בודקים מול עיריית ירושלים ומשרד התיירות את האפשרות להקים, סמוך למלון לאונרדו פלאזה ירושלים (לשעבר מלון פלאזה), את מלון הרודס ירושלים.

הסכסוך בין פתאל ואיגרא בנושא ניהול מלון הרודס אילת תם בתחילת החודש כשהוחלט כי המלון ינוהל על ידי רשת פתאל. במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע כי רשת פתאל תנהל את המלון כולל שיווקו, תפעולו וכל הצדדים הניהוליים של המלון, ואיגרא יהיה אחראי על נושא מכירת זכויות הנופש בקומפלקס, ניהול השטחים המסחריים וכן על הנראות והצד החזותי של המלון. בנוסף כולל הסכם זה גם תכנון להקמת בניין נוסף בקומפלקס, שייועד לבעלי זכויות נופש ויכלול 136 סוויטות, שבנייתו תחל בתחילת שנת 2011.

התוכניות לגבי הרודס ירושלים מדברות על 350 חדרים ברמה של שישה כוכבים, אולם כנסים בגודל של 2,000 מ"ר, ספא בקומות העליונות וקומת מסחר, מסעדות וחנויות.

מלון הרודס אילת ממוקם בטיילת הצפונית של אילת, על חוף ים פרטי. המלון, ברמה של חמישה כוכבים, בנוי כארמון מתקופות העבר, והוא כולל שלושה מבנים, בהם מתחם ספא. מלון זה כולל 296 חדרים מפוארים שעוצבו בהשראת תקופות היסטוריות שונות.