עוד מינוי ישראלי במייספייס: יניר דקל מונה לעורך myspace movies

ינהל את תחום הקולנוע, הטלוויזיה, הטריילרים, הריליסים והפרומואים של האתר, ויהיה אחראי על הפורום של ערוץ myspace movies המונה כ-2 מיליון חברים ■ לאחרונה מונה אלכס מגן לסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה

הישראלי יניר דקל מונה לתפקיד עורך myspace movies, ערוץ הסרטים של אתר מייספייס השייך לתאגיד המדיה ניוז קורפ.

דקל (33) ינהל את תחום הקולנוע, הטלוויזיה, הטריילרים, הריליסים והפרומואים של האתר, ויהיה אחראי על הפורום של ערוץ myspace movies המונה כ-2 מיליון חברים רשומים.

עד לאחרונה שימש דקל כמנהל יחסי הציבור של חברת פופ-ארט מבית הליקון והיה אחראי על יחסי ציבור של זמרות ישראליות. קודם לכן עבד במחלקת הדוברות של הליקון ושימש כמנהל יחסי ציבור בפורטל תפוז אנשים.

דקל הוא הישראלי השני שמתברג ברשת החברתית השנייה בגודלה בעולם. הישראלי מונה באוקטובר האחרון לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של myspace, זאת לאחר שכיהן כחצי שנה בתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של מייספייס מיוזיק, מיזם המוזיקה שבו מעורבת הרשת החברתית, לצד 4 חברות התקליטים הגדולות: וורנר מיוזיק, סוני BMG, יוניברסל מיוזיק ו-EMI.

דקל מסר בתגובה: "אני מאד נרגש למלא את התפקיד החדש. התחלתי ממש השבוע, ובהחלט מדובר בעבודה מאתגרת ומרתקת. במסגרת הזו ניתן ללמוד עוד על התעשיה ההוליוודית והפעם מבפנים".