ימים ספורים לאחר שרכשה את החברה הבריטית RingRing Media, חברת אמובי הישראלית נוקטת בצעדי התייעלות ומפטרת עובדים. החברה, המנוהלת על ידי זהר לבקוביץ, פיטרה כ-10 עובדים, המהווים כ-16% מכוח העבודה שלה בישראל.
בשבוע שעבר הודיעה אמובי, הפעילה בתחום הפרסום בסלולר, על רכישת סוכנות הפרסום הסלולרית הבריטית רינג רינג,. שמספקת למפרסמים שירותי תכנון וקניית שטחי פרסום. היקף הרכישה לא פורסם, אך לפי הערכות אמובי שילמה 15-20 מיליון דולר. הרכישה אמורה להיסגר במהלך הרבעון הראשון, ו-20 עובדי רינג רינג הצטרפו למצבת כוח האדם של אמובי.
"אמובי נמצאת בתהליך של רכישת חברות וכחלק מהתהליך עלינו להתאים בין הפעילויות השונות ולמנוע כפילויות", אמר לבקוביץ ל"גלובס". "העובדים שלנו נפלאים וחבל לנו על כל אחד מהם שמפוטר, אך זה חלק מהמציאות של חברה שרוצה להיות מצליחה ולהמשיך לגדול".
אמובי מהרצליה מפתחת פלטפורמת ניהול פרסומות וקמפיין, שמאפשרת להתאים פרסומות רלוונטיות למשתמש בכל מדיה סלולרית, דוגמת הודעות מולטימדיה ו-SMS, סרטונים, מוזיקה, אינטרנט סלולרי ומשחקים.
אמובי זכתה בתואר הסטארט-אפ המבטיח של "גלובס" לשנת 2008-2009, ולאחרונה נבחרה על-ידי הפורום הכלכלי העולמי לרשימת ה-Technology Pioneer 2010, רשימת חברות מרחבי העולם שמוכיחות הישגים כחברות חדשניות מהרמה הגבוהה ביותר. לפי נתוני חברת המחקר IVC, אמובי גייסה עד היום 54 מיליון דולר בשלושה סבבי גיוס. רוב משקיעיה מגיעים מחוץ לישראל, והם כוללים את אקסל פרטנרס, סקויה, סיסקו, מוטורולה, גלובספאן, וודאפון, טלפוניקה ואמדוקס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.