הזדמנות: איך ניתן ליהנות משנה שכירות חינם למשרד בלונדון?

פרויקט "טאצ'דאון לונדון" המציע לעסקים זרים שנה שכירות חינם של משרדים, מושך אליו עסקים רבים ■ הנספחות המסחרית של שגרירות בריטניה בישראל נותנת ייעוץ בחינם לחברות ישראליות המעוניינות להקים עסקים בבריטניה

לפעמים פשוט צריך לדעת לנצל הזדמנויות, ונראה כי לונדון מציעה כרגע הזדמנות מעניינת לפיה עסקים זרים יכולים ליהנות משנה שכירות חינם. פרויקט "טאצ'דאון לונדון" המציע לעסקים זרים שנה שכירות חינם של משרדים, מושך אליו עסקים רבים. כ-35 חברות זרות כבר נהנות מהפרויקט האטרקטיבי.

בלונדון מודעים היטב לחשיבות הרבה של משיכת השקעות זרות לפיתוח ושגשוג העיר. אחת היוזמות שמושכת אליה עסקים זרים רבים היא תוכנית "טאצ'דאון לונדון" המופעלת על ידי "תחשוב לונדון", הסוכנות הלונדונית הרשמית לעסקים זרים, בשיתוף ספקית המשרדים הלונדונית "אוואנטה".

במהלך 2009 המשיכו עסקים קטנים ובינוניים להעדיף את לונדון כיעד פעולה. אחוז העסקים הקטנים והבינוניים בלונדון עומד על 70% מכלל העסקים בבירה.

מסקר שערכה סוכנות "תחשוב לונדון" אחת הסיבות להאצה שנרשמה במהלך 12 החודשים האחרונים בכניסתם של עסקים זרים ללונדון מוסברת בהפעלת פרויקט "טאצ'דאון לונדון" המאפשר לחברות זרות ליהנות מ-12 חודשי שכירות חינם של משרדים במקביל לשירות ייעוץ שמקבלות החברות כיצד לפתוח עסק בלונדון.

מאז תחילת הפרויקט בראשית 2009 למעלה מ-35 חברות זרות נהנו משירותיו והקימו עסקים בלונדון. מהנתונים שמסרה "תחשוב לונדון" עולה כי 8 מתוך 10 חברות שהשתתפו בפרויקט החלו בפעילות עסקית בלונדון פחות משבועיים לאחר החתימה על ההצטרפות. החברות טענו כי הפרויקט חסך להם בין חודש לשלושה חודשי זמן עבודה, שהיה מוקדש לחיפוש אחר משרדים מתאימים.

בישראל, עוסקת הנספחות המסחרית של שגרירות בריטניה בראשות הנספח המסחרי ריצ'רד סולט, במתן ייעוץ (ללא תשלום) לחברות ישראליות המעוניינות להקים עסקים בבריטניה. הנספחות המסחרית של שגרירות בריטניהבישראל היא חלק מ- UK Trade & Investment, ארגון ממשלתי בריטי המסייע לאנשי עסקים וחברות שמעוניים להקים עסק בבריטניה ומעודד את הסחר בין בריטניה למדינות רבות בעולם. השירות שמעניק הארגון הוא ללא תשלום. www.uktradeinvest.gov.uk