הושק אתר GetApp - מדריך למשתמשי הטלפונים החכמים

האתר הוא מדריך אפליקציות סלולריות ומשחקים למכשירי iPhone, בלקברי, אנדרואיד ונוקיה ■ המדריך, שמכיל כעת כ-1,400 אפליקציות סלולריות, מתמקד באפליקציות המתאימות לצרכן הישראלי

היזם ניר אופיר השיק היום (א') את אתר GetApp - מדריך אפליקציות סלולריות ומשחקים למכשירי iPhone, בלקברי, אנדרואיד ונוקיה. המדריך, שמכיל כעת כ-1,400 אפליקציות סלולריות, מתמקד באפליקציות המתאימות לצרכן הישראלי, ולקהילת המשתמשים במכשירי הסלולר החכמים.

באתר ניתן לבצע חיפוש אחר אפליקציות על פי שם, קטגוריה תוכנית או דירוג, כמו גם אפשרות להתעדכן באפליקציות הכי חדשות. כן ניתן דגש מיוחד לאפליקציות חינמיות.

המדריך מפנה את הגולשים להורדת האפליקציות בחנויות האפליקציות של יצרני המכשירים, ולמשתמשי הבלקברי, שחלק מהאפליקציות חסומות לישראלים, מציע האתר לינקים להורדה באתרים אלטרנטיביים.

לדברי אופיר, "הקמת מדריך אפליקציות מסוגו של GetApp הוא הכרח במציאות של היום בה הצרכן הממוצע אינו מודע לכמות ולאיכות האפליקציות שנמצאות בשוק וזמינות עבורו. כיום, כמעט לכל יצרן מכשירים יש חנות אפליקציות משלו אך מחסום השפה, הכמות וחוסר המיקוד של חנויות אלו גורמות לצרכן לאבד בהן את ידיו ורגליו".

ניר מוסיף כי "המטרה שלנו היא להיות המקום האולטימטיבי בו ניתן לקבל עצה לגבי איזו אפליקציה מתאימה לי. בקרוב אנו עומדים להשיק שירותים נוספים, שיקלו על המשתמש הסלולרי לדעת על אפליקציות חדשות, שמתאימות לו ולמכשיר שלו".