כתב גל"צ ממשלחת צה"ל להאיטי ייאלץ לקחת חלק באבטחתה

בתוך כך נודע כי חברת חדשות ערוץ 2 מסרבת להעביר ליתר מערכות הטלוויזיה בארץ חומרים שמעביר מהאיטי הכתב רוני דניאל, זאת לאור סירובה לשאת בהוצאות העברת השידור לבדה

כתב גלי צה"ל שנשלח כחלק ממשלחת צה"ל להאיטי ייאלץ לקחת חלק במשימת אבטחתה. כנגד דובר צה"ל הושמעה ביקורת על כך שבנוסף לכתבים שיצאו למדינה מוכת האסון, נשלח עיתונאי נוסף כנציג התחנה הצבאית, וזאת על חשבון חייל מאבטח למשלחת.

מדובר צה"ל נמסר כי "הטענות מופרכות ומשוללות כל יסוד. החייל, המשמש כתב גלי צה"ל, נשלח להאיטי על מנת לכתוב ל-'במחנה' וגלי צה"ל - ובמקביל, כמו כל חייל, ישתתף בתורניות לרבות בתחום השמירה. נציין כי אבטחת המשלחת היא מלאה ומקצועית".

דובר צה"ל מימן משלחת של 3 כתבים, מהטלוויזיה והאינטרנט, מהרדיו ומהעיתונות הכתובה, שידווחו ליתר כלי התקשורת בארץ מקורות המשלחת. למרות זאת, בנוסף נשלח כתב צבאי שהוצמד למשלחת החילוץ וההצלה שיצאה.

בתוך כך נודע כי חברת חדשות ערוץ 2 מסרבת להעביר ליתר מערכות הטלוויזיה בארץ חומרים שמעביר מהאיטי הכתב רוני דניאל, זאת לאור סירובה לשאת בהוצאות העברת השידור לבדה. חדשות ערוץ 10 וחדשות ערוץ 1 שלחו כתבים משלהם לשטח, ולכן אינם מעוניינים להשתתף בעלות העברת החומרים המגיעים ממשלחת הכתבים.