משרד האוצר מבטיח: מענה תוך יממה לשאלות בטוויטר

משרד האוצר השיק היום חשבון טוויטר חדש, במטרה לספק לגולשים שירות לקוחות אינטרנטי בנושאים הקשורים לשירותים ממשלתיים

משרד האוצר ממשיך בקידום פרויקט "ממשל זמין", ומשיק היום (ב') חשבון טוויטר חדש (twitter.com/govCS), במטרה לספק לגולשים שירות לקוחות אינטרנטי.

במשרד האוצר מתחייבים לספק מענה תוך 24 שעות לכל שאלה הקשורה לשירותים ממשלתיים, כגון חידוש רישיון, הארכת תוקף דרכון ואופן תשלום דו"חות משטרה.

ערוץ תקשורת זה מתווסף לפורטל gov.il, שמפעיל פורום גולשים, מספק מידע הנוגע לשירותים ממשלתיים ונותן מענה באמצעות טלפון או דואר אלקטרוני.

גם פורטל זה מפעיל מזה זמן מה חשבון טוויטר, המתרכז בעיקר בעדכון חדשות הקשורות לתחום.

פרוייקט "ממשל זמין" נועד לשפר את הקשר בין האזרח למוסדות השלטון.