גבעות שוב מזנקת: בדיקת הלוגים החשמליים מצביעה על עמוד נפט באורך של מעל 600 מטר

גלובס tv החברה מדווחת: "בתוך העמוד - כ-50-100 מטר מהווים פוטנציאל לאזורים בני הפקה" ■ האנליסט יואב בורגן ל"גלובס": "זה לא הדיווח המיוחל; צריך להתאזר בסבלנות ולמתן את ההתלהבות" ■ הדיווח מגיע יום לאחר אסיפת המשקיעים הסוערת בה נדחתה ההצעה לגייס הון

שותפות הנפט גבעות , אשר הודיעה בחודש שעבר כי מצאה "כמויות משמעותיות" של נפט בקידוח "מגד 5" באזור ראש העין, הודיעה היום (ב') על תוצאות ראשוניות של בדיקת הלוגים החשמליים שביצעה. עם פרסום הבדיקה הופסק המסחר ביחידות ההשתתפות של גבעות, אשר טרם הדיווח לבורסה איבדו כ-4.4%. כשהמסחר חודש בשעה 14:18, המשקיעים התנפלו על המניה ושלחו אותה לעלייה חדה.

"בחינה ראשונית של הלוגים החשמליים מצביעה על עמוד נפט באורך של מעל 600 מטר, שבתוכו כ-50-100 מטר מהווים פוטנציאל לאזורים בני הפקה", נכתב בהודעת גבעות. מייד לאחר מכן הגיעו הסייגים: "גבעות עולם ממשיכה לנתח את המידע מהלוגים החשמליים. השותפות מבקשת להדגיש כי רק לאחר סיום איסוף הנתונים מכל הפעולות הנחוצות כולל השלמת ניתוח המידע מהלוגים חשמליים, תוצאות הבדיקה של הליבות ומבחני הפקה ועיבודם יוכל השותף הכללי לגבש הערכה באשר לשאלה האם מדובר בהפקה מסחרית מהקידוח מגד 5".

הדיווח היום מגיעה לאחר אסיפת המשקיעים הסוערת שקיימה אתמול גבעות, במסגרתה דחו המשקיעים את האפשרות של ביצוע הנפקה לצורך גיוס הון. הטונים באסיפה עלו בהדרגה וטוביה לוסקין, הגיאולוג הראשי ומי שמנהל את ההצגה בגבעות עולם, עזב את האסיפה בסערה.

"זה לא הדיווח המיוחל לו מחכים המשקיעים", אמר ל"גלובס" האנליסט יואב בורגן מלידר שוקי הון. "הדיווח המיוחל יהיה על הממצאים המלאים של בדיקות הלוגים החשמליים, או אז תתקבל תמונת מצב לגבי האיכות והגודל של מאגר הנפט. עד שנקבל את הממצאים הללו - צריך להתאזר בסבלנות ולמתן את ההתלהבות".