שינויים בשופרסל: רוזנהויז מונה לנשיא - הנטר מנהל עסקים ראשי

הנטר עוזב את נטוויז'ן לטובת התפקיד ■ במאי הקרוב יחתום רוזנהויז 6 שנים בתפקיד מנכ"ל שופרסל ■ הנטר יבצע את הניהול השוטף של שופרסל לאחר חפיפה עם רוזנהויז, כאשר רוזנהויז יופקד על הניהול האסטרטגי ברשת

האם בקבוצת IDB מתחילים להכשיר את המנכ"ל הבא של רשת שופרסל ? הקבוצה הודיעה היום (ג') על הצטרפותו של ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן, כמנהל העסקים הראשי של הרשת שיפעל בכפיפות למנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז. רוזנהויז ישמש מעתה גם כנשיא החברה ויוביל את היערכותה האסטרטגית.

בחודש מאי הקרוב יחתום רוזנהויז 6 שנים בתפקיד, פרק זמן ארוך לכל הדעות בתפקיד מהסוג הזה. רוזנהויז נחשב למנהל מוערך בקבוצת IDB.

לפי הודעת IDB, מדובר במבנה ניהולי שהוצע על-ידי רוזנהויז עצמו. הנטר צפוי לבצע את הניהול השוטף של שופרסל לאחר תקופת חפיפה עם רוזנהויז, כאשר רוזנהויז יופקד על הניהול האסטרטגי.

נוחי דנקנר, יו"ר IDB אמר היום (ג'): "המבנה הניהולי שהציג אפי רוזנהויז בפני דירקטוריון החברה התקבל בברכה על-ידי הדירקטוריון, ואני משוכנע כי אפי רוזנהויז ימשיך להוביל את שופרסל בעשייה פוריה ובניווט וניהול מוצלחים של הקבוצה בשנים הבאות, לצידם של יו"ר החברה רפי ביסקר והיו"ר המשותף שלום פישר".

לאחרונה החליטה רשות ההגבלים העסקיים להעמיד לדין, בכפוף לשימוע, את רוזנהויז וכן את רשת שופרסל ואת סמנכ"ל הסחר, אלי גידור, בעבירות על חוק ההגבלים העסקיים.

חקירת הממונה נפתחה בעקבות חשיפת "גלובס", לפיה שופרסל הסירה מהמדפים מוצרים של יצרנים לאחר שברשת המתחרה, רבוע כחול, מכרו מוצרים של אותם יצרנים במחירי רצפה של 2-4 שקלים למוצר. כמו כן, החליטה הרשת להסיר מהמדפים מוצרים של פפושדו והדר לאחר שמשווקת המוצרים, חברת רזיט, החלה לייצר מותג פרטי עבור רבוע כחול.