נייקי תפיץ בשבוע הבא את סדרת מחבטי הגולף החדשה שלה, כאשר הפרזנטור המרכזי שלה למכירת מוצרי גולף, טייגר וודס, לא ישתתף בקמפיין הפרסומי למחבטים החדשים, בעקבות פרשיות הרומנים בהן הסתבך.
למרות שיצרנית ציוד הספורט לא הפסיקה באופן רשמי את החסות עם וודס, בשווי 40 מיליון דולר לשנה, את הפרסום למחבט החדש יעשה לוקאס גלובר, שזכה אשתקד במייג'ור הראשון בקריירה שלו - אליפות ארה"ב הפתוחה. המחבט החדש, שיעלה 299 דולר, עוצב בעזרת 13 מהגולפאים הבולטים בעולם, כשטייגר לא ביניהם.
ההכנסות של מחלקת הגולף של נייקי ב-2009 צנחו ב-11% ל-648 מיליון דולר. עם זאת, בחברה מצפים שבשנה הנוכחית תירשם עלייה במכירות, למרות היעדרותו הצפויה של וודס. סך המכירות של נייקי בעולם צמחו ב-2009 ב-3% לסך של 19.2 מיליארד דולר.
אגב, היום (ד') פורסם בתקשורת האמריקנית כי טייגר וודס אושפז במכון לגמילה ממין במיסיסיפי. על-פי הדיווח של תחנת הטלוויזיה המקומית, ישהה וודס במקום כ-18 שבועות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.