רמי לוי: "ישראל היום" לא יופץ ברשת; אינני חלק ממלחמת העיתונים"

אתמול הודיע החינמון שבבעלות שלדון אדלסון על העלאת התפוצה בסופי השבוע ב-100 אלף עותקים, שיחולקו ברובם "במקומות ציבוריים וכן במספר קניונים ורשתות שיווק, בהם קניוני קבוצת ביג וסניפי רשת רמי לוי"

רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, הודיע היום (ד') כי העיתון "ישראל היום" לא יופץ בסניפי הרשת. עם זאת, לוי מסר כי "'ישראל היום' רשאית להפיץ את העיתונים בשטחים הציבוריים בסמוך לחנויות הרשת".

אתמול (ג') הודיע החינמון שבבעלות שלדון אדלסון על העלאת התפוצה בסופי השבוע ב-100 אלף עותקים ל-350 אלף גיליונות. על-פי הודעת "ישראל היום", החלוקה תתבצע "במקומות ציבוריים וכן במספר קניונים ורשתות שיווק, בהם קניוני ביג וסניפי רמי לוי".

דוברו של רמי לוי מסר כי "לא היה סיכום בין רשת רמי לוי שיווק השקמה לבין 'ישראל היום' בדבר הפצת עיתונים בתחומי הרשת. לרשת רמי לוי שיווק השקמה אין עניין להיות חלק מהמלחמה בין מערכות העיתונים 'ידיעות אחרונות', 'מעריב' ו'ישראל היום'. רשת רמי לוי שיווק השקמה שיתפה פעולה ותמשיך לשתף פעולה גם בעתיד עם כולם".

אתמול אמר מו"ל "ישראל היום", אשר בהרב, כי "הגדלת מהדורת סוף השבוע של 'ישראל היום' נועדה לענות על הביקוש לעיתון מאז הושק לפני חודשיים. הצלחת מהדורת סוף השבוע עלתה על הציפיות המוקדמות שלנו".

מהדורת ימי החול של "ישראל היום" תמשיך להיות מופצת בשלב זה ב-255 אלף עותקים ביום.