ויגודמן עושה סדר: פונקציות חדשות במכתשים אגן

סמנכ"ל הפיתוח העסקי יקבל אחריות על המשאבים הגלובליים ■ מנהל קשרי המשקיעים יסיים תפקידו, ובמקומו ימונה מנהל תקשורת תאגידית

מנכ"ל מכתשים אגן , ארז ויגודמן, שנכנס לתפקידו בתחילת החודש, מתחיל לעשות שינויים ארגוניים בחברה. ל"גלובס" נודע, כי ויגודמן יצר מספר תפקידים חדשים בהנהלה והחל לאיישם.

בין היתר, מתכוון המנכ"ל החדש למנות מנהל תקשורת תאגידית, שיהיה אחראי על כל נושא התקשורת של החברה, ובתוכו גם על תחום ה- IR (קשרי משקיעים). עקב כך, רון זכאי שכיהן עד כה כאחראי על ה- IR , יסיים את תפקידו, וכרגע לא ברור אם יישאר בחברה בתפקיד אחר או יעזוב.

חן ליכטנשטיין, שכיהן עד כה כסמנכ"ל פיתוח עסקי, יקבל גם תפקיד הנקרא ראש תחום משאבים גלובליים ( Head of global resources ), ובמסגרת התפקיד יהיה אחראי על תחומי התפעול, הרכש וההפצה של הקבוצה, שירוכזו תחתיו במטרה להביא למיצוי הסינרגיה בחברה. ככל הידוע, נכון לעכשיו, ליכטנשטיין ימשיך גם בתפקידו הקודם שכלל אחריות על תחום המיזוגים והרכישות.

יוצר תפקידים חדשים

ויגודמן יצר תפקיד חדש נוסף בחברה הנקרא סמנכ"ל אסטרטגיה, חדשנות וניהול ידע. לתפקיד זה ימונה תא"ל (במיל') דני הררי, לשעבר מפקד יחידה 8200 של חיל המודיעין. תחום האגרו כימיה נמצא באופן מתמיד בתהליך של שינויים והתפתחויות בעולם, והררי יצטרך לרכז ולשלוט בשינויים התכופים בשוק במדינות השונות. בנוסף, הוא ירכז את תחום המודיעין העסקי.

על פי הערכות, ייתכן שבהמשך יבצע ויגודמן שינויים ארגוניים נוספים. יצירת הפונקציות החדשות במכתשים אגן מזכירה תהליך דומה שעשה ויגודמן בתפקידו הקודם כמנכ"ל שטראוס גרופ. לאחר שיסיים את תהליך הרה-ארגון, צפוי ויגודמן להתמקד באתגר המרכזי של מכתשים אגן: השתלבות בתהליך המיזוגים והרכישות המאפיין את הענף, תחום שבו החברה כמעט ולא נטלה חלק בשנים האחרונות.