שוב תחת התקפה: על סוכנות סובארו בת"א נזרק רימון; איש לא נפגע

במארס 2009 עצרה המשטרה 6 חשודים בזריקת רימון רסס ורימון הלם על הסוכנות, כשהרקע למעשה היה אז הלוואה בסך מיליוני שקלים מהשוק האפור שלקח אסף ברזני, אחיו של אמנון ברזילי, מבעלי יפנאוטו

הערב שוב הותקפה סוכנות סובארו ברחוב המסגר בת"א, במקום נשמע פיצוץ שעל פי הערכות ראשוניות היה של רימון. על פי דיווחים ראשוניים לא נפגע איש בארוע שנסיבותיו נבדקות ולמקום נגרם נזק קל.

בחודש מארס 2009 עצרה המשטרה 6 חשודים בזריקת רימון רסס ורימון הלם על סוכנות סובארו בתל-אביב. הרקע למעשה היה אז הלוואה בסך כמה מיליוני שקלים שלקח אסף ברזני, אחיו של אמנון ברזילי מבעלי יפנאוטו ישראל (יבואנית סובארו) מהשוק האפור.

על-פי החשד, כאשר החלו לחזור כמה מהצ'קים שמסר ברזני לפירעון ההלוואה, דאג המלווה לשלוח את החשודים לזרוק רימונים לעבר סוכנות סובארו בתל-אביב, כדי לשדר מסר ברור לברזני ולאחיו, לפיו מוטב שהחוב יוחזר בזמן.

בראש העצורים עמד בן כהן, הנחשב לאחד מראשי כנופיית רמת עמידר ומקורב לעמיר מולנר.

מהחקירה שנוהלה במחלק התשאול בימ"ר תל-אביב עלה אז כי שניים מהעצורים השליכו בסוף 2008 בשני מועדים שונים, שני רימוני רסס לעבר בית בטבריה, בסוברם בטעות כי בעל הדירה חייב להם כספים. באחת הפעמים אף תקפו השניים איש עסקים בתל-אביב, לאחר שסברו כי הוא חייב להם כספים.