הסכמי המשך לגילת בקולומביה בהיקף עד 12 מיליון דולר בשנה

גילת תספק שירותים בפרויקטים קומפארטל II וטלסנטרוס, שניתנו לביצוע לחברות-הבנות של גילת בקולומביה ב-2002 ■ עבור השירותים תקבל גילת כמיליון דולר בחודש

חברת גילת רשתות לוויין , חתמה על הסכמי המשך עם משרד התקשורת בקולומביה עד דצמבר השנה, בהיקף כספי של עד 12 מיליון דולר בשנה. החברה תספק שירותים בפרוייקטים קומפארטל II וטלסנטרוס, שניתנו לביצוע לחברות הבנות של גילת בקולומביה ב-2002. עבור השירותים תקבל גילת כמיליון דולר בחודש.

התשלומים תלויים במדדי ביצוע מסוימים הקשורים לשירותים שסופקו על ידי גילת במהלך השנה האחרונה. בנוסף, הארכת ההסכמים כוללת החלפת אתרים מסוימים להם נותנת החברה שירותים, ביניהם העברת כ-300 אתרי טלפוניה מהמיקום הנוכחי שלהם לאתרים אחרים, בהתבסס על זמינותם של האתרים החדשים.

גילת חתמה בדצמבר 2008 על הסכמים מחודשים עם משרד התקשורת של קולומביה, בנוגע לפרויקטים האמורים. במסגרת אותם הסכמים, קיבלה גילת תמורה כספית של כ-24 מיליון דולר, שהוחזקה בנאמנות עד לחתימתם על ההסכמים המחודשים, ובמקביל התחייבה גילת לבצע שדרוגים ושינויים שסוכמו בין הצדדים, ברשת התקשורת שהתקינה בקולומביה.

גילת, המפתחת ומשווקת תחנות לוויין זעירות (VSATs) שמיועדות לתקשורת ומספקת ללקוחותיה במקביל גם שירותים נלווים, דיווחה לפני כשבועיים כי היא ממשיכה להרחיב את פעילותה גם בצפון אמריקה. ספייסנט, החברה הבת בבעלותה המלאה, המספקת שירותי ניהול רשתות בצפון אמריקה, נבחרה על-ידי Regis Corporation, אחד התאגידים המובילים בעולם בתחום היופי ולימודי הקוסמטיקה, לספק שירותי ניהול רשת עבור למעלה מ-7,000 אתרים שונים בצפון אמריקה. העסקה הוערכה במיליוני דולרים ולמעשה, היא הראשונה בתחום ניהול רשתות.