רשמית: אבי לוזון ממשיך ל-4 שנים נוספות כיו"ר ההתאחדות לכדורגל

לוזון, שנבחר על-ידי הנהלת ההתאחדות החדשה: "עתיד הכדורגל יעמוד לנגד עיניי ולנגד עיני ההנהלה. נשקיע בתשתיות ונמשיך להשקיע בנוער"

בתום ישיבת ההנהלה הראשונה של הנהלת ההתאחדות לכדורגל החדשה שנערכה היום (ה'), נבחר אבי לוזון באופן פורמלי לכהן 4 שנים נוספות כיו"ר ההתאחדות. בתום הישיבה אמר לוזון: "אני רוצה להודות לכל הנוכחים על האמון. אני מברך את כולכם, הוותיקים והחדשים שהצטרפו להנהלת ההתאחדות לכדורגל".

אבנר קופל, שעמד בראש רשימת בית"ר שקיבלה 4 מנדטים בהנהלה החדשה (רשימת מכבי/הפועל קיבלה את יתר 25 המנדטים), אמר ללוזון: "אני רוצה לאחל לך הצלחה, נהיה איתך ובעד הכדורגל הישראלי".

לוזון הודה לקופל ואמר לחברי ההנהלה: "באתי לכדורגל הישראלי מאהבה ואני נמצא פה מאהבה. הכדורגל הישראלי הוא של כולם - של גדולות וקטנות, של גברים ונשים, של ילדים ונוער. הכדורגל הישראלי חשוב לכולנו, וכולנו ביחד צריכים לחשוב איך אנחנו עושים אותו טוב יותר וכיפי יותר".

"עתיד הכדורגל יעמוד לנגד עיני ולנגד עיני ההנהלה ב-4 השנים הקרובות. נשקיע בתשתיות- ולראייה בית הנבחרות שיושלם במהלך הקדנציה הזו. נמשיך להשקיע בנוער - גם בפן המקצועי והאנושי - נמשיך לשלוח מאמנים מקבוצות ומנבחרות להשתלמויות כפי שעשינו עם ההשתלמויות בספרד, רוסיה ובלגיה. נשקיע בעזרת הטוטו גם במגרשים לטובת מחלקות נוער, ואני בטוח שתוך שנה עד שנה וחצי יהיו אצטדיונים חדשים בנתניה, עכו ופ"ת, ובעוד כשלוש שנים בחיפה. גם בנוגע לאצטדיון ר"ג התחלנו בתכניות, ובתוך כשלושה חודשים נציג תכנית לקבלת אישורים, הכנת תכניות הריסת האצטדיון הקיים ובניית אצטדיון חדש ומודרני, כזה שייבנה בתוך כ-6 שנים".

לוזון הוסיף: "בחודשים הקרובים עלינו למנות מאמן לאומי. בניגוד לכל הפרסומים, לא נפגשתי ולא בחרתי אף מאמן. הבעתי את דעתי בעד מינויו של מאמן זר - כזה שיביא עימו יכולת מקצועית גבוהה שתתרום לנבחרת, ומצד שני כזה שלא ירוקן את הקופה הציבורית. על מנת לעשות זאת נקים ועדה לאיתור המאמן. בראשות הועדה יעמוד מוטל'ה שפיגלר, ואליו נצרף שניים-שלושה אנשים שיביאו את המלצותיהם לחברי המזכירות".

"נמשיך ונשקיע בנושא שופטי הכדורגל וקידומם המקצועי, ונמשיך במיגור האלימות והגזענות. אני שואף שכולנו ביחד נהפוך את הכדורגל לחוויה משפחתית. באצטדיונים החדשים יהיו יציעי משפחות, ואין לי ספק שהאווירה במגרש תהיה טובה ונעימה יותר".

"נשקיע בקדנציה הקרובה גם בנושא שיווק ותדמית. הזכויות לשני הקמפיינים של הנבחרת לחו"ל נמכרו ב-33 מליון שקל, כמעט פי 4 מאשר במכירה הקודמת. בקמפיין הקודם הצלחנו לגייס ספונסרים בכ-15 מליון שקל, נמשיך לעשות הכל לגיוס עוד ספונסרים".

"יש פער גדול בין תדמית ההתאחדות לבין העשייה שקיימת כאן ימים כלילות, ונשקיע גם בנושא ההסברתי. אני רוצה להודות למנכ"ל אורי שילה ולסמנכ"ל רתם קמר ולכל ראשי האגפים על העבודה שהם עושים כאן ללא לאות. אני מודה גם ליועץ המשפטי משה אביבי על תרומתו להתאחדות. אני רוצה לספר לכם כי אנו עוברים כאן ביקורות של מבקר המדינה, רשם העמותות ומבקר פנים ובכל הביקורות עמדנו בצורה מכובדת".