בטורקיה מתכננים סרט אנטי-ציוני נוסף: פיצוץ מסגד אל-אקצה

האם משבר חדש מאיים לפגוע ביחסי אנקרה-ירושלים? בטורקיה עובדים על סרט חדש אנטי-ציוני, שבמרכזו פיצוץ מסגד אל-אקצה וחיילי צה"ל הכובשים את עזה

הרוחות בין ישראל לטורקיה אמנם נרגעו מעט לאחר התנצלותו של סגן שר החוץ דני איילון, אבל ייתכן שבקרוב סערה חדשה תאיים לפגוע שוב ביחסי שתי המדינות.

חברת ההפקות שאחראית על הסדרה האנטי-ציונית שחוללה את תקרית הכיסאות, עומלת על סרט חדש באורך מלא בשם "עמק הזאבים - פלסטין". עלילת היצירה הקולנועית נפתחת בפיצוץ מסגד אל אקצה, כאשר בהמשך כובשים החיילים הישראלים את עזה.

במקביל, כמו שעון, שודר ביום חמישי פרק נוסף בתכנית שעוררה זעם בירושלים. הפעם במרכז העלילה: מזימה של המאפיה הישראלית להשתלט על טורקיה.

בשבוע שעבר הבטיח סגן השר איילון פעולות תגמול ראויות על כל פגיעה נוספת בכבוד הלאומי. "נשקול גם גירוש שגרירים", איים איילון.

ארדואן: ישראל השתמשה בנשק להשמדה המונית

ראש ממשלת טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, טען בראיון מיוחד לערוץ טלוויזיה במפרץ כי במהלך מבצע עופרת יצוקה ישראל ביצעה פשעי מלחמה. "ישראל השתמשה בנשק להשמדה המונית במהלך התקיפה בעזה", אמר ארדואן בראיון לערוץ הטלוויזיה של איחוד האמירויות. "אם היא לא תיקח חלק בתהליך השלום, היא תהיה מבודדת".

ארדואן העניק את הראיון שבוע בלבד לאחר סיומו הרשמי של המשבר הדיפלומטי בין המדינות, ששיאו היה בשיחת הנזיפה הישראלית בשגריר הטורקי בארץ - ולאחריה האיום הטורקי בהחזרת השגריר. אתמול שבו להישמע מהצד הטורקי הסיסמאות מראשית המשבר הקודם. "ישראל מתעלמת מלמעלה מ-100 החלטות של מועצת הביטחון, ולא מיישמת אותן", אמר ארדואן. "היא מנסה להוכיח לעולם כי היא כל הזמן צודקת".