רועי לוסטרניק הטיל הוצאה לפועל על חשבונות ורדה בורשטיין

בין השניים סכסוך כספי הקשור להעברת מניותיו של לוסטרניק לידי בורשטיין בחברת הנדל"ן אינטרקולוני ■ לוסטרניק: "אין בכוונתי לוותר עד לקבלת מלוא הכספים שמגיעים לי מבורשטיין עבור העסקה ואני שוקל את המשך צעדיי המשפטיים כנגדה"

לבקשת רועי לוסטרניק, לשעבר מבעלי השליטה בחברת הנדל"ן אינטרקולוני , הטיל ראש ההוצאה לפועל בסוף השבוע שעבר, עיקולים על חשבונותיה של ורדה בורשטיין, לאחר שההמחאות שמסרה ללוסטרניק בתמורה לרכישת 42.5% ממניותיו בחברת אינטרקולוני לא נפרעו.

לדברי לוסטרניק, אין בכוונתו לוותר עד לקבלת מלוא הכספים שמגיעים לו מבורשטיין והוא אף שוקל את המשך צעדיו המשפטיים כנגדה, לאור הנזקים הכבדים שנגרמו לו לטענתו עד כה מצידה בפרשה.

תחילת הפרשה בנובמבר 2008 כשאשת העסקים העמידה הלוואה בסך 11.5 מיליון שקל לרועי לוסטרניק, אז אחד מבעלי השליטה בחברה (לצד משה גבריאל), שבתמורה שעבד את מלוא אחזקותיו בחברה לטובתה. בעקבות סכסוך בין השניים, הוסכם ביניהם בנובמבר 2009 כי מניות לוסטרניק יועברו לידי בורשטיין תמורת 1.5 מיליון שקל נוספים וויתור על החזר ההלוואה. כיום מחזיקה בורשטיין ב-43% ממניות אינטרקולוני, וגבריאל, המכהן כמנכ"ל, מחזיק בהיקף דומה.

הצדדים פנו להליך בוררות בפני עו"ד ד"ר ישראל לשם בחודש אפריל 2009, הושג ביניהם הסכם פשרה, שקיבל תוקף של פסק בורר בחודש נובמבר האחרון, חלק מהסכום אמור היה להיות משולם בארבע המחאות, כחלק מהתמורה עבור רכישת מניותיו באינטרקולוני.

מוקדם יותר החודש, קבע בית-המשפט המחוזי בתל-אביב כי הסכם הפשרה ופסק הבורר מחייבים, ובכך דחה את ניסיונותיה של בורשטיין לערער על תוקפם. תאריך פירעונה של ההמחאה הראשונה אמור היה להיות ב-1 בינואר 2010, ואולם חרף החלטת בית-המשפט, ביטלה בורשטיין את ההמחאה והתשלום חזר על אף שהגיע מועד פירעונו כאמור.

לדברי עורכי דינו של לוסטרניק ממשרד עו"ד מטרי, מאירי, צעד זה מרמז על הבאות, ונראה כי אין בכוונתה של בורשטיין למלא אחר החלטת בית-המשפט ולעמוד בהתחייבויותיה לכל ארבעת התשלומים.

לדברי לוסטרניק: "אין בכוונתי לוותר עד לקבלת מלוא הכספים שמגיעים לי מבורשטיין עבור העסקה ואני שוקל את המשך צעדיי המשפטיים כנגדה, לאור הנזקים הכבדים שנגרמו לי עד כה מצידה בפרשה".