RBC מעלה המלצה לאלווריון: מצפה ל"זרם של חדשות חיוביות"

האנליסטים מעלים את מחיר היעד למניית החברה ל-7 דולר - גבוה ב-86% ממחיר השוק

בבית ההשקעות RBC מצפים ל"זרם של חדשות חיוביות" מכיוונה של אלווריון , ומעלים היום את ההמלצה ואת מחיר היעד למניית החברה. RBC, שותפו האסטרטגי של בית ההשקעות תמיר פישמן, מעלה את ההמלצה מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר" (סיכון ספקולטיבי) ואת מחיר היעד מ-5 ל-7 דולר. המחיר החדש גבוה ב-86% ממחיר המניה הנוכחי.

אלווריון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב ומתמקדת בטכנולוגיית ה-WiMAX. החברה תפרסם את דו"חות הרבעון הרביעי ושנת 2009 כולה ב-3 בפברואר. האנליסטים של RBC, דניאל מירון ותום ארליך, צופים שההנהלה תציג

אופטימיות זהירה עם פרסום הדו"חות. להערכתם ההכנסות ברבעון יסתכמו ב-59 מיליון דולר והרווח הנקי יגיע לסנט אחד למניה. ממוצע תחזיות האנליסטים הוא לאיזון בשורה התחתונה (0 סנט למניה).

להערכת מירון וארליך, ישנה פעילות עסקית גוברת עם כל הלקוחות הקיימים - כולל Open Range האמריקנית שאלווריון חתמה איתה את החוזה הגדול בתולדותיה, לפני מספר חודשים. להערכתם אלווריון תתחיל להכיר בהכנסות מהחוזה במחצית השנייה של 2010. הפעילות העסקית גוברת, לדברי האנליסטים, גם בקרב לקוחות פוטנציאליים, והם מציינים את BSNL ההודית כדוגמה. לדבריהם אלווריון מתמקדת אסטרטגית בשוק ההודי, והיא מגייסת שם עובדים לקראת פתיחת סניף מקומי.

אלווריון נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב בשווי של 233 מיליון דולר. על הדו"חות שיתפרסמו בשבוע הבא יהיה חתום המנכ"ל החדש, ערן גורב, אולם הם מסכמים את הרבעון האחרון שהיה בניהול המנכ"ל הקודם, צביקה פרידמן.