הדירות ב"אסותא" נחטפות - והלוי יממש את האופציה על הקרקע

לקבוצת הרכישה של דרור הלוי ורביב צולר נותרו חודשיים וחצי בדיוק לממש את האופציה על הקרקע

הספירה לאחור על מתחם אסותא בתל אביב החלה: לקבוצת הרכישה של דרור הלוי ורביב צולר נותרו חודשיים וחצי בדיוק (75 יום) לממש את האופציה על הקרקע.

ממכתב שנשלח ממשרד עוה"ד קנטור אלחנני טל ושות', שמייצג את קבוצת "העיר החדשה", בראשות הלוי, אל משרד עוה"ד גולדפרב, המייצג את בעלי הקרקע, עולה כי 70% מהדירות בפרויקט נמכרו ונחתמו עליהן חוזי מכר. בנוסף, על 10% מהיח"ד בפרויקט נרשמו בקשות לרכישה אליהן צורפו מקדמות בסך 80 אלף שקל.

זאת, מתאריך כניסת האופציה לתוקף בתאריך 3 בינואר השנה. במכתב טוענים עורכי הדין של "העיר החדשה" כי לפי קצב ההצטרפות לקבוצה, נראה כי בשלב זה לא יהיה צורך להאריך את תקופת האופציה.

על פי ההסכם שנחתם בספטמבר 2009 בין קבוצת "העיר החדשה" ובין בי. קפיטל 1 בבעלות בוימלגרין קפיטל וקבוצה בראשות חן למדן, לקבוצה אופציה של 98 ימים לרכישת הקרקע תמורת 343 מיליון שקל. האופציה נכנסה לתוקפה ב- 3 בינואר, כאמור, וכעת נתרו 75 יום למימושה. הלוי מסר ל"גלובס" כי כבר בשבועות הקרובים תמומש האופציה - והקרקע תירכש על ידי חברי קבוצת הרכישה, שעדיין מתגבשת.

עד כה שווקו בפרויקט דירות בשווי של כ-600 מיליון שקל. פרויקט "אסותא באוהאוס וילג'", בשטח של 8.5 דונם, כולל 155 יחידות דיור בצמד מגדלים בגובה 26 קומות ושני מבנים בני 2-3 קומות. נציין כי, נגד הפרויקט עדיין מתבררת עתירה בבית המשפט.