פיצול במשרד רו"ח סוארי: מנחם פרלמן עזב למשרד עצמאי

פרלמן, עד לאחרונה שותף בכיר במשרד סוארי, עזב את המשרד עם עוד 4 רואי חשבון לטובת הקמת משרד עצמאי שיעסוק בייעוץ כלכלי ■ צירף אליו גם 4 רואי חשבון ממשרד גיזה-זינגר-אבן וממשרד הייעוץ של יוסי בכר

פיצול במשרד רו"ח סוארי בראשות פרופ' יצחק סוארי: מנחם פרלמן, לשעבר הכלכלן הראשי של רשות ההגבלים העסקיים ועד לאחרונה שותף בכיר במשרד סוארי, עזב את המשרד עם עוד 4 רואי חשבון לטובת הקמת משרד עצמאי - כך נודע ל"גלובס".

פרלמן צירף אליו גם 4 רואי חשבון נוספים - ממשרד גיזה-זינגר-אבן וכן ממשרד הייעוץ של יוסי בכר (לפני מינויו ליו"ר דיסקונט). המשרד העצמאי, שייקרא פרלמן ושות', התמקם במגדלי עזריאלי בתל-אביב ויעסוק בייעוץ כלכלי.

פרלמן עזב את רשות ההגבלים ב-2003 ועסק בייעוץ כלכלי באופן עצמאי. ב-2004 הצטרף למשרד סוארי, שעוסק במתן ייעוץ כלכלי ובהכנת תוכניות עסקיות. באחרונה לקח פרלמן חלק באחד הנושאים המתוקשרים ביותר בתחום ההגבלים העסקיים: מיזוג משאב-הנסון, בו נתן חוות-דעת מטעם משאב. המיזוג בוטל בהחלטת הממונה על הגבלים עסקיים, רונית קן.

בשנה החולפת טיפל פרלמן בין היתר במיזוג הד ארצי ו-NMC; נתן חוות-דעת לבנק הפועלים בשימוע בפני קן בנושא העברת מידע בתחום העמלות; ייצג את בנק לאומי בנושא החזקותיו בפז; ביצע בדיקת היתכנות למיזוג ערוץ 10 ורשת; טיפל במיזוג בסט-ביי וניופאן; וכן ייצג את אל-על בנושא הסכמי קוד-שר, שעמדו לבחינת קן.