אנדמול במגעים להפקת "דיל או לא דיל" הגרמני בישראל

את המגעים בישראל מנהלת אולפני הרצליה, שמנסה להגביר נוכחות בשווקים הבינלאומיים ■ אנדמול, בראשות המנכ"ל ינון קרייז, מנסה להוזיל עלויות באמצעות העברת ההפקה לישראל

חברת אולפני הרצליה משתתפת במכרז של ענקית ההפקות אנדמול להפקת הגירסה הגרמנית של "דיל או לא דיל". ל"גלובס" נודע כי החברה הישראלית ערכה סדרת מצגות בפני אנשי החברה מגרמניה ואירחה במתקניה אנשי תקשורת מהמדינה.

אם תזכה אולפני הרצליה במכרז, הדבר עשוי להוות אבן-דרך בהפיכת ישראל למרכז הפקות בינלאומי.

בגרמניה מבקשים להחזיר את "דיל או לא דיל" לעונה חמישית, לאחר שבעבר היא כשלה ולא הביאה רייטינג מרשים במדינה. עלויות ההפקה בגרמניה גבוהות במיוחד, בשל השימוש היקר במתקנים ובעיקר בשל חוקי העבודה הנוקשים. על מנת להוזיל עלויות ולשמור על רמה גבוהה של הפקה, מבקשת אנדמול, בראשותו של המנכ"ל הישראלי ינון קרייז, לבצע מיקור חוץ.

המנחה והמתמודדים יוטסו לישראל

אולפני הרצליה הציעה להפקה הגרמנית, שצפויה להיות משודרת בערוץ SAT1, להפיק את השעשועון הפופולרי בישראל במחיר זול באחוזים ניכרים מעלות ההפקה בגרמניה.

על-פי התוכנית המוצעת, מגיש התוכנית הגרמני והמתמודדים יוטסו לצילומים בישראל לתקופה עבודה אינטנסיבית, כאשר הקהל, אשר לוקח חלק פעיל בשעשועון המצליח, יהיה גרמני או בעל חזות גרמנית על מנת לשוות לשעשועון מראה מקומי.

בראש אולפני הרצליה עומדים יואב פרץ ואפרת דרור, והיא זרוע ההפקות של תיא תקשורת.

כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות של האולפנים, פועלת החברה להגברת נוכחותה בשווקים הבינלאומיים.

באולפני הרצליה אישרו היום (ה') את הידיעה.