שיא עונתי ל"אח הגדול": 34.3% רייטינג לפרק ההדחה המזויפת אמש

הפריים-טיים של ערוץ 2 שמר על ממוצע של כחצי מיליון צופים כמעט מדי ערב בשבוע האחרון ■ רשת הצליחה להכניס לעשירייה המובילה שתי תוכניות בלבד: "כלבוטק" עם רייטינג של 22% ו"רוקדים עם כוכבים" עם 23.2%

השבוע שהחל ב-21 בינואר היה אחד המוצלחים בתולדות זכיינית ערוץ 2 קשת. בזה אחר זה נשברו שני שיאי צפייה בעונה הנוכחית של "האח הגדול", כאשר ביום רביעי השיגה התוכנית רייטינג של 33.6%, וביום שבת לא פחות מ-34.3% ממשקי-הבית היהודיים צפו ברגע ההדחה המזויפת של אלירז שדה. בתוכנית ששודרה במוצאי שבת צפו 932 אלף ישראלים לפחות.

הפריים-טיים של ערוץ 2 שמר על ממוצע של כחצי מיליון צופים כמעט מדי ערב בשבוע האחרון. אל 10 התוכניות הנצפות של השבוע דחקה קשת גם "ארץ נהדרת" עם לקט שהביא רייטינג של 23.2%, את העונה השנייה של "המפצחים", את "עובדה" ואף את "מונית הכסף" בשידור חוזר.

הברכות, עם זאת, מגיעות גם לצופים שנוטים להקל בהם ראש לאור הצלחת הריאליטי. סרט התעודה של בן שני, "לגלות את סוביבור", הביא בערב יום השואה הבינלאומי רייטינג של למעלה מ-20%.

שתי תוכניות לרשת בטבלה

שבוע נהדר גם לחדשות ערוץ 2: "אולפן שישי" מגיעה לגבהים חדשים עםעם זאת, תוכנית האקטואליה הנצפית בשבוע החולף היא חדשות השבת, שהגיעה לרייטינג של 26.4%. באותה שעה הגיעה מהדורת חדשות ערוץ 10 לרייטינג של 9% - נתון מוצלח יחסית.

רשת מצליחה להכניס לעשירייה המובילה שתי תוכניות בלבד. "כלבוטק" עם רייטינג של 22% ו"רוקדים עם כוכבים" שמחממת מנועים לפני הגמר עם רייטינג של 23.2%. אברי גלעד, נסוג מעט עם רייטינג של 14.4%, וכך גם אלון גל ו"משפחה חורגת" עם רייטינג מתון יחסית - 19%.

כל אלה עדיין מביסים את "הרווק". תוכנית הריאליטי של ערוץ 10 יכולה להיות מוכתרת בשלב זה ככישלון: התוכנית רשמה רייטינג של 12.3% בשבוע האחרון, נתון שבהחלט מעיד על כך שלוח השידורים הנוכחי של ערוץ 10 לא היה כשיר לשאת מותג חדש שהציבור עדיין לא מכיר.

44
 44