גיא עולמי עוזב את שקל ומצטרף לכלל כמנכ"ל תמורה

יחליף בתפקיד את יוני קופרמן שמצטרף לקבוצת מגדל כשמנה למנכ"ל מגדל סוכנויות ■ דירקטוריון תמורה צפוי לאשר המינוי עוד היום

גיא עולמי עוזב את סוכנות שקל, שבבעלות קבוצת הביטוח הפניקס, ועובר לקבוצת הביטוח כלל, בה הוא ישמש כמנכ"ל סוכנות ניהול ההסדרים השנייה בגודלה בשוק - תמורה. כך נודע ל"גלובס". היום בצהריים צפוי דירקטוריון תמורה לאשר את מינויו של עולמי.

עולמי היה בשקל תשע שנים מהן 6 שנים כמנכ"ל, כאשר הוא נמצא בענף הביטוח כ-18 שנים, לאחר שהחל את דרכו במנולייף-מנורה, שם היה למשך תשע שנים. הוא יחליף את יוני קופרמן, שהודיע לאחרונה על כוונתו לעזוב את תמורה וקבוצת כלל. לאחר מכן התברר כי קופרמן יגיע למגדל סוכנויות בה הוא ישמש כמשנה למנכ"ל.

זהו מהלך מרכזי בתהליך של שינויים מהותיים בשלוש קבוצות הביטוח עם זרועות סוכנויות הביטוח הגדולות בשוק מנכ"ל הזרוע השנייה, תמורה, עוזב למתחרה הגדולה מגדל סוכנויות, והמנכ"ל החדש של תמורה מגיע מהחברה הנוספת באריות הסוכנויות בבעלות הפניקס, העשויה למזג את שלוש הסוכנויות הגדולות שלה שקל, אגם וקלע.

בכך הפאזל בהנהלות זרועות השיווק של סוכנויות הביטוח של חברות הביטוח מתקרב לסיומו, כאשר בשוק ממתינים לראות האם וכיצד תפעל הפניקס עם שלוש סוכנויות ניהול ההסדרים שבבעלותה, כאמור. נציין כי לפי שעה הכיוון בהפניקס עדיין לא ברור, אך נראה כי בסופו של יום יתקיים שם מיזוג של סוכנויות.

במקביל, משקל נמסר היום כי בעקבות עזיבתו של עולמי מאיר אוזן, יו"ר שקל, יכהן גם כמנכ"ל הקבוצה וקרן שמיר תשמש כמנכ"ל סוכנות שקל.