התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" תועבר בשידור חי בפייסבוק

פייסבוק העולמית קיימה בחודשים האחרונים מספר שידורים דומים, כאשר הבולט בהם היה שידור חי של אירוע השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב בשיתוף רשת NBC

נענע10, נציגתה הרשמית של פייסבוק בישראל, בחרה בהשקת תוכניתו הראשונה של גיא פינס בערוץ 10 לבצע את השידור החי הראשון ברשת החברתית.

"ערב טוב עם גיא פינס" תשודר לראשונה בישראל ב-3 פלטפורמות: ערוץ 10, אתר נענע10 והרשת החברתית פייסבוק. השידור ייערך בעמוד המעריצים (fan page) של התוכנית, שהושק לפני 24 שעות.

פייסבוק העולמית קיימה בחודשים האחרונים מספר שידורים דומים, כאשר הבולט בהם היה שידור חי של אירוע השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב, בשיתוף רשת NBC. גולשי פייסבוק צפו במשדר דרך הרשת החברתית והגיבו באמצעות שורות הסטטוס שלהם בצ'ט אונליין. את השידור הובילה רנדי צוקרברג, אחותו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג.

גיא פינס מסר בתגובה: "אישית ומקצועית אני עוקב אחרי פייסבוק מתחילת חדירתה בארץ ובעולם, והשקעתי בה הרבה לילות חסרי שינה... כרשת חברתית פייסבוק מציעה את הגירסה המעודכנת של מה שכונה פעם 'שיחת פינת הקפה בבוקר שאחרי', רק שכבר אין צורך לחכות לבואו של הבוקר. זה חיבור טבעי ומסקרן עבור תוכנית כמו שלנו, שמביאה לאנשים את הבאזז, העדכון היומיומי והחדשות של עולם הבידור והפנאי רגע לפני כולם".