אפי דהן מונה למנכ"ל נטקס ניו-מדיה - החברה הבת של נטקס בישראל

נזכיר כי לפני כחודשיים רכשה נטקס ניו-מדיה את אתר האינדקסים הישראלי Kafe, תמורת סכום של 2 מיליון שקל, כחלק מהתרחבות אסטרטגית בשוק האינטרנט הישראלי, וכפעילות סינרגית לעמוד הבית שהשיקה נטקס לפני כחצי שנה

אפי דהן מונה למנכ"ל נטקס ניו-מדיה, החברה הבת של נטקס בישראל. לדן ניסיון בתחום הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות, כאשר בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת האנימציה אניבום. לפני כן ניהל את תחום התוכן בקומברס.

נטקס ניו-מדיה עוסקת בתחום הפעלת שירותי אינטרנט לקהל הגולשים בישראל על בסיס טכנולוגיות ייחודיות ומכירת שירותי פרסום ממוקדים. לפני כשנה רכשה "קשת" 25% ממניות החברה, בתמורה להשקעה בחברה בהיקף של 10 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים.

נזכיר כי לפני כחודשיים רכשה נטקס ניו-מדיה את אתר האינדקסים הישראלי Kafe, תמורת סכום של 2 מיליון שקל, כחלק מהתרחבות אסטרטגית בשוק האינטרנט הישראלי, וכפעילות סינרגית לעמוד הבית שהשיקה נטקס לפני כחצי שנה.

לדברי נטקס ניו-מדיה, באתריה מבקרים מדי חודש למעלה מ-2 מיליון גולשים שונים, וכ-300 אלף גולשים שונים מדי יום. לדברי החברה, היא נמצאת בשלבי התרחבות ובתהליך גיוס עובדים חדשים.

נטקס הוקמה ב-1998 ובין בעלי העניין בחברה ניתן למצוא את אליהו נחאיסי (22%), המנכ"ל אביב רפואה (13%), זאב רפואה (6%) והראל קופות גמל (5%). נטקס נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 53.8 מיליון שקל.