תקציב היח"צ של נוקיה עובר מרני רהב לוגנר תקשורת ו-Buzzilla

העברת תיק יחסי הציבור של נוקיה ישראל למשרד יחסי ציבור חדש הינה חלק מתקנות SOX לגבי חברות ציבוריות הנדרשות לקיים מכרזים לגבי ספקים כל ארבע שנים

תקציב יחסי הציבור של נוקיה עובר לניהולה של חברת וגנר יועצי תקשורת ו-Buzzilla לאחר שנבחרו על ידי ברברה פירטגוט דוברת החברה, האחראית על האזור ועל ידי יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, בתום מכרז בו לקחו חלק 7 משרדים שונים.

העברת תיק יחסי הציבור של נוקיה ישראל למשרד יחסי ציבור חדש הינה חלק מתקנות SOX לגבי חברות ציבוריות הנדרשות לקיים מכרזים לגבי ספקים כל ארבע שנים. תקציב יחסי הציבור נוהל בשנים האחרונות על ידי רהב תקשורת.

לדברי אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום נציגת Nokia "רני רהב וצוות משרדו היוו שותפים מלאים לכל הפעילות השיווקית תקשורתית בארץ והינם נדבך מרכזי וחשוב בהצלחה הגדולה של המותג בישראל".

גרינבוים הוסיף, "ב-5 השנים האחרונות נהנו הן מהראיה האסטרטגית כמו גם מהשילוב המיוחד בין הבנה עמוקה של כלי היח"צ ויצירתיות מחשבתית שהביאו למספר רב של מיזמים וארועים יוצאי דופן שתרמו רבות למותג ולמיצובו בארץ. בנוסף, נהנתי מלווי מקצועי אישי ומחבר אמיתי. רני זכה להערכה רבה הן מהגורמים המקצועיים ב-Nokia ואני מודה על השנים הללו מקרב לב"."אני מאחל לדסי וגנר ויואב פרידור שתוף פעולה מוצלח ופורה".

רני רהב אמר: "אני גאה על כך שהיינו חלק מהצלחת המותג NOKIA בישראל והפיכתו למותג מספר 1 במדינה. היתה לנו תקופת עבודה מדהימה עם הנהלת יורוקום נציגת NOKIA בישראל בראשות המנכ"ל אילן גרינבוים. אני מברך את דסי וגנר".