שאול אלוביץ' זכה במכרז המינהל ל-2 מגדלים בגבעתיים

יורוקום נדל"ן של אלוביץ' הציעה 75.1 מיליון שקל במכרז לחכירת מגרש לבניית שני בניינים לשימושים משולבים במתחם הסיטי

חברת יורוקום נדל"ן, שבשליטת שאול אלוביץ', זכתה במכרז מינהל מקרקעי ישראל לחכירת מגרש לבניית שני בניינים לשימושים משולבים במתחם הסיטי בגבעתיים, בהציעה 75.1 מיליון שקל.

המגרש, בשטח 2,813 מ"ר, מיועד להקמת שני בניינים בייעוד למלונאות, משרדים, מסחר ומגורים. מחיר המינימום שננקב במכרז הוא 45.5 מיליון שקל, כלומר, יורוקום נדל"ן הציעה מחיר הגבוה ב-29.6 מיליון שקל ממחיר המינימום.

למכרז הוגשו שלוש הצעות נוספות, כשהאחת עמדה על 65.3 מיליון שקל, השנייה על 62.5 מיליון שקל והשלישית עמדה על 48.1 מיליון שקל.

הבניין הראשון במגרש אמור להיות בן כ-50 קומות כשהקומה הראשונה מיועדת לשימוש מסחר ואילו הקומה השנייה לשימוש מסחר ומשרדים. 47 הקומות העליונות של בניין זה מיועדות למשרדים, מגורים, מלונאות ושירותים נלווים. כן יכלול בניין זה שתי קומות טכניות.

הבניין השני אמור לכלול 12 קומות כששתי הקומות הראשונות מיועדות לשימוש מסחרי ואילו 10 הקומות העליונות מיועדות למגורים. סך הכל יכלול הפרויקט 47 יחידות דיור.

לפי פרסומים קודמים בתקשורת, יורוקום נדל"ן כבר מחזיקה בפרויקט במתחם הסיטי של גבעתיים, שכולל אף הוא שני בניינים גבוהים. לא הרחק מחזיקה יורוקום נדל"ן בקרקע מגרש הכדורגל "המכתש", גם הוא בגבעתיים, שם היא מתכננת לבנות שני מגדלי מגורים שיכילו 165 דירות.

לפני כחודשיים החליט הבורר בועז אוקון מהמשכן לבוררות ופתרון סכסוכים, כי חברת יורוקום נדל"ן תפצה את קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן ב-3.2 מיליון שקל על הריסתו של מגרש הכדורגל. הפועל רמת גן סירבה במשך כמה שנים לפנות את המגרש ואוקון דן בתביעה שהגישה הקבוצה נגד יורוקום נדל"ן והחברה שהחזיקה במגרש מטעם ההסתדרות.

בנוסף, חברה יורוקום נדל"ן בקבוצת סוהו המנהלת בימים אלה את המשא ומתן הבלעדי מול בעלי מתחם השוק הסיטונאי לרכישת המתחם. קבוצה זו כוללת גם את שיכון ובינוי, קנדה ישראל ואמות השקעות. משא ומתן זה צפוי להסתיים בשבוע הבא.