CBS חתמה על הסכם להקמת "מעבדת טלוויזיה" בישראל

רשת הטלוויזיה האמריקנית חתמה עם סוכנות "קנלר ייצוג אומנים" על הסכם המקנה לה זכות לקרוא ראשונה כל תסריט או פורמט שמפותח בסוכנות הישראלית, ובתמורה תשקיע CBS בפיתוח התסריטים והפורמטים הישראליים

סוכנות "קנלר ייצוג אמנים" תשמש מעבדה לשידורי טלוויזיה עבור רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS. ל"גלובס" נודע כי מאחורי אישור הפקת הפיילוט האמריקני לסדרה הישראלית "רביעיית רן", עומד הסכם ראשון מסוגו בין רשת השידור מארצות-הברית לסוכנות האמנים המקומית.

CBS חתמה עם החברה בראשותו של אריק קנלר על הסכם FIRST LOOK (מבט ראשון), לפיו ל-CBS יש את הזכות לקרוא ראשונה ולעיין בכל תסריט או רעיון שמפותח בסוכנות הישראלית. בתמורה משקיעה הרשת בפיתוח התסריטים והפורמטים הישראליים. אם מתקבלת החלטה להפיק מהסדרות המפותחות בישראל, משמש אריק קנלר העומד בראש סוכנות האמנים, כמפיק השותף בהפקה. מדובר במהלך שהוא חלק ממדיניות הרשת ליצור לעצמה מעין מעבדות טלוויזיה במקומות שונים בעולם.

קנלר יצר את קשריו ב-CBS כשייצג את סיגל אבין בעת הפקת הגירסה האמריקנית לסדרה הישראלית שיצרה, "האקס המיתולוגי". הסדרה אמנם ירדה אחרי פחות מעונת שידור אחת, אולם באחרונה שיתוף-הפעולה בין קנלר לרשת הטלוויזיה האמריקנית הוליד הצלחה נוספת. CBS נתנה אור ירוק להפקת פיילוט לגירסה אמריקנית לסדרה הישראלית "רביעיית רן", המשודרת בחברת הלוויין yes. לאור ההסכם בין הצדדים ישמש אריק קנלר כ-executive producer מטעם הרשת בהפקת הסדרה.

בין היתר מיוצגים בסוכנותו של קנלר, המתמקדת בכותבים, אתגר קרת, שירה גפן, עוזי וייל, דורית רביניאן ויוסף סידר.