אסי שביט חזר בו מהמינוי למשנה למנכ"ל ולמנהל הקריאטיב ב-JWT

שביט לא יצטרף למשרד מסיבות אישיות ■ את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב יתפוס ניר פרח

מהלך צירופו של אסי שביט כבכיר למשרד הפרסום JWT ישראל לא יצא לפועל. ל"גלובס" נודע כי שביט, שהיה אמור להצטרף למשרד בתפקיד המשנה למנכ"ל, חזר בו ברגע האחרון בשל סיבות אישיות.

את מקומו בניהול מחלקת הקריאייטיב של המשרד יתפוס ניר פרח, שימש כמנהל קריאייטיב במקאן-אריקסון, בגיתם BBDO ובפוגל-אוגילבי וכקופירייטר בראובני-פרידן. פרח חתום על קמפיינים של פולקסווגן, חישגד, תנובה, בנק הפועלים, אורנג' ועוד.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", שביט, אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים אך השנויים במחלוקת בענף, אמור היה להצטרף ל-JWT בתחילת ינואר ולחבוש על ראשו שני כובעים: תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ותפקיד המשנה למנכ"ל במשרד.

שביט הוא בעל רקורד לא מבוטל בתעשייה, אך הוא התנהל בשנים האחרונות בדרך הנתפסת בענף כמעט מוזרה. הוא למד בבית-הספר School of Visual Arts בניו-יורק וסיים בהצטיינות. עם חזרתו לישראל הצטרף למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שם נשאר כ-7 שנים. לאחר מכן עבר עם מי שנחשב אז ל"בן-זוגו המקצועי", זאב רביד, לגיתם BBDO, כחלק מניסיון לערוך שם רה-ארגון כולל. רביד עזב אחרי שנה וחצי, ושביט קיבל את תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב ונשאר במשרד 3 שנים.

לאחר כ-3 שנים פרש שביט מגיתם כדי לפתח קריירה בינלאומית. שביט עבד בסוכנות פרסום בגרמניה למשך חצי שנה בלבד, וקמפיינים שיצר שם היו פינליסטים בתחרות בקאן. עם שובו לארץ הוא ניתק קשר לאורך זמן רב עם מרבית אנשי התעשייה - גם אז מסיבות משפחתיות-אישיות. החזרה ל-JWT אמורה היתה למקם אותו מחדש כאיש קריאייטיב משפיע.

יורם דמבינסקי, מנכ"ל JWT, אישר כי אסי שביט לא יצטרף משרד, אך לדבריו "המהפכה במחלקת הקריאייטיב של JWT ישראל כבר נעשתה, ו-JWT מרחיבה את מצבת כוח-האדם בחברה ב-8 אנשי צוות חדשים". לדבריו, "לפרח רקורד של עשייה קריאטיבית וניהולית. הוא מביא עימו ניסיון עצום".