לשכת ההוצאה לפועל צפויה לעבור לרחוב המסגר בת"א

ביהמ"ש דחה את עתירתה של חברת "בית יובלים", שדרשה לפסול את מכרז רשות האכיפה והגבייה שבו זכתה חברת "טאורוס", במסגרתו אמורה לשכת ההוצאה לפועל בת"א לעבור לבניין שבבעלותה ברחוב המסגר

האם לאחר שנים ארוכות הוסרו העיכובים מעל הכוונה להוציא את לשכת ההוצאה לפועל מבית המשפט בתל-אביב למשרדים חלופיים? שופטת בית המשפט לעניינים מינהליים בירושלים, נאוה בן-אור, דחתה בימים האחרונים את עתירתה של חברת "בית יובלים", שדרשה לפסול את מכרז רשות האכיפה והגבייה, שבו זכתה חברת "טאורוס", במסגרתו אמורה לשכת ההוצאה לפועל בתל-אביב לעבור לבניין שבבעלותה ברחוב המסגר בעיר.

מדובר במכרז שפורסם ביוני 2009, כשנתיים לאחר שהחלו ההליכים להוצאת לשכת ההוצאה לפועל מבניין בית המשפט בתל-אביב, שבו היא שוכנת בקומת הקרקע בצפיפות רבה.

לאחר ששני הליכי מכרז קודמים בוטלו, נמצא במכרז האחרון כי שני בניינים בלבד מתאימים לדרישות המכרז - אחד בבעלות "בית יובלים" שבשליטתו של ישראל לוי, והמבנה של חברת "טאורוס" שבשליטתו של אלון צבעון.

לטענת "בית יובלים", בהתנהלות ועדת המכרזים נפלו פגמים, למשל שבעת הזכייה במכרז לא היתה בידי החברה הזוכה זכויות בנייה מספיקות כדי לעמוד בהיקף הבינוי הדרוש.

בא-כוח הפרקליטות, עו"ד עמיצור איתם מפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), טען כי במכרז כה מורכב מדובר בצעד לגיטימי ואף מחוייב המציאות.