מנכ"ל טויוטה הוא נהג אמיץ

הסניף המקומי מנהל את המשבר החמור בתולדותיו בלי יד מכוונת לקשר עם הציבור

חברת טויוטה בבעיה. החברה דיווחה על דוושה "קשה" (דוושה "דביקה") המופיעה במקרים נדירים כתוצאה מהשחיקה במנגנון הדוושה. מעין צפירת הרגעה שכזו. אך בעוד טויוטה העולמית דואגת להעלות סרטונים ל-YouTube שירגיעו את ציבור הנהגים, בארץ העניינים מתנהלים בעצלתיים.

נכון להיום, החברה מסתפקת בהודעות לקוניות לעיתונות ללא כל חברה לניהול משברים, איש יחסי ציבור או כל דבר דומה. למעשה, החברה הודיעה ביום ה' האחרון כי 4,500 בעלי כלי רכב יתבקשו להגיע למוסכים, ואילו אתמול (א') כבר יצאה הודעה נוספת לפיה 33 אלף בעלי רכבים יתבקשו להגיע למוסך.

הסברים? תשכחו מזה.

בחברה אף הודיעו כי יעלו לאתר האינטרנט את רשימת מספרי השילדה של המכוניות הנדרשות לבדיקה. באתר האינטרנט של החברה, נכון לכתיבת שורות אלה, ניתן לצפות בהודעות לעיתונות בלבד, וההודעה מיום ה' האחרון נעלמה כלא הייתה.

מהלך היחיד שהגיע מהחברה היה ראיון ששודר אמש בחדשות ערוץ 2 עם מנכ"ל החברה בישראל, מיכה כרמון, אשר העביר בו את המסר המרגיע הבא: "יש שלוש אפשרויות - דוושה קשה בלחיצה, דוושה דביקה ובמקרים חריגים - הדוושה תיתקע. אני לא חושב שזה מפחיד". אמר.

אכן מסר מרגיע. בעיקר העובדה שהמנכ"ל אינו סבור שאם דוושת הגז נתקעת לך תוך כדי נסיעה - ב-90 קמ"ש על כביש מהיר - זה לא מפחיד.

ואתם, 33 אלף בעלי טויוטה למגוון דגמיה, תמשיכו לחכות. אולי היום יצאו הסברים מבהירים ומרגיעים מהחברה? אולי יהיה מישהו שינהל את ההסברה לציבור שמגיעים לכל הפחות הסברים, ואולי גם פיצויים?

אם הדוושה קצת "דביקה", סעו למוסך, ואם היא נתקעת לכם בנסיעה - אל תפחדו.