דרהי מאמין בעוזר: מאריך את כהונתו כמנכ"ל HOT ומשפר את שכרו

יקבל 220 אלף שקל נוספים באופציות, משכורת חודשית של 100 אלף שקל ומענק השווה ל-1% מהגידול ברווח ה-EBITDA ■ דקסטר גואי, מנכ"ל חברת ההשקעות של דרהי, מונה ליו"ר דירקטוריון HOT במקום איזיה צ'ציק

פטריק דרהי, בעל השליטה בחברת HOT, החליט על מינויו של דקסטר גואי, מנכ"ל חברת ההשקעות שלו, לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה במקומו של איזיה צ'ציק. בנוסף מינה דרהי את מיכאל בוקובזה כדירקטור ב-HOT .

המינוי של גואי לתפקיד יו"ר HOT נתפס על פניו כמשונה, וזאת לאחר שרק לפני כחודש החליט דרהי כי צ'ציק ישמש כיו"ר לא פעיל. המינוי של גואי, לפיכך, בא לבצר את מעמדו ושליטתו ב-HOT.

בנוסף החליט דרהי להאריך את חוזה ההעסקה של הרצל עוזר, מנכ"ל החברה, בעוד 3 שנים ושיפר את תנאי השכר שלו והאופציות שיקבל. בכך מביע דרהי אמון בעוזר ומפיג את כל השמועות שרווחו בשוק לגבי המשך כהונתו בתפקיד מנכ"ל HOT.

במסגרת ההסכם החדש, HOT מתחייבת להעסיק את עוזר עד תום שנת 2012, וכן מאיצה את שלב ההבשלה של האופציות שלו. על-פי הודעת החברה, עוזר יהיה זכאי ל-1.064 אופציות, המשקפות הטבה של 220 אלף שקל, ולמשכורת חודשית של 100 אלף שקל צמוד לעלייה במדד. עוזר גם יקבל מענק בסכום השווה ל-1% מהגידול ברווח ה-EBITDA של החברה, לעומת ה-EBITDA הגבוה מאז תחילת כהונתו של עוזר בדצמבר 2008.

עוזר מסר היום (ג'): "אני מודה לכל בעלי המניות בחברה על האמון שהם נותנים בי ובהנהלה החדשה. עם כניסתי לתפקיד פעלנו לביצוע תהליכים עמוקים ויסודיים של איכות ושיפור בכל תחומי הפעילות, ובראשם: השירות, הטכנולוגיה, התוכן והשיווק. המשימות עוד רבות ומורכבות, אך אין ספק כי עם הגיבוי מכל בעלי המניות שניתן לי ולהנהלה שאתי, עם צוות מנהלים מעולה ועם כ-6,000 עובדים מלאי מוטיבציה, יואץ מימוש הפוטנציאל הטמון ב-HOT, והחברה תמשיך בתנופת העשייה בדרך להיותה חברת תקשורת כוללת, איכותית ומובילת שוק".