TuneWiki גייס עוד 7 מיליון דולר בהובלת מוטורולה ונצ'רס

עם הגיוס הנוכחי, סך ההון שגייס הסטארט-אפ הישראלי-אמריקני עומד על 10 מיליון דולר ■ האפליקציה שמפתחת החברה מאפשרת למשתמשים לשמוע מוזיקה במכשיר הסלולר שלהם ולראות את מילות השיר

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקני TuneWiki השלים סבב גיוס נוסף בהיקף של כ-7 מיליון דולר, בהובלת מוטורולה ונצ'רס. בין המשקיעים בסבב הנוכחי ניתן למצוא גם את בנצ'מרק קפיטל, שהשקיעה בחברה בעבר 3 מיליון דולר, לצד משקיעים חדשים: Intellect Capital Ventures, HillsVen קפיטל, Novel TMT. עם הגיוס הנוכחי, סך ההון שגייסה החברה עומד על 10 מיליון דולר.

TuneWiki הוקמה ב-2007 על ידי רני כהן (מנכ"ל החברה) ואמנון שריג (נשיא החברה), והיא מפתחת נגן מדיה חברתית, אפליקציית סלולר המחברת בין רשת חברתית לנגן מוזיקה, אשר מאפשרת למשתמשים לשמוע מוזיקה במכשיר הסלולר שלהם, ולראות את מילות השיר. האפליקציה מאפשרת למשתמשים גם לדעת אלו אנשים בעולם מאזינים באותו רגע לשיר מסויים, כאשר הנגן יודע לתרגם את מילות השירים משפה אחת לאחרת ביותר מ-40 שפות.

האפליקציה של TuneWiki מתאימה למכשירי האייפון, אנדרויד, בלקברי ולמכשירי נוקיה, כאשר בסוף 2008 זכתה החברה במקום הראשון בתחרות שערכה גוגל לקידום אפליקציות לאנדרויד, ובפרס כספי של כ-300 אלף דולר.

על פי IVC, לחברה כ-10 עובדים היושבים בקליפורניה, ארה"ב.