פולקסווגן חשפה רשמית את הדור החדש של הטוארג

נמוך יותר מקודמו, נוטה יותר לכיוון נהיגת כביש ומוצע לראשונה עם אופציה להנעה היברידית חזקה

חברת פולקסווגן חשפה רשמית את הדור החדש של רכב הכביש-שטח הגדול "טוארג", הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה שלו בישראל בשנים האחרונות. הטוארג החדש מאמץ קו עיצוב "רך" וידידותי יותר לסביבה מקודמו. הוא ארוך בכמה סנטימטרים טובים מהנוכחי ובסיס הגלגלים שלו ארוך יותר לטובת אופציה לשני מושבים נוספים בשורה השלישית בעתיד אולם גובהו, 1.73 מ', נמוך יותר בכמעט 10 ס"מ והוא שוקל שוקל כ-200 קילו פחות. עיצוב הפנים עשיר ומתוחכם יותר וכולל של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל אופציה לבלימה אוטומטית למניעת תאונה.

פולקסווגן טוארג

הרכב יוצע כבר מבראשית עם אופציה להנעה היברידית, שמאפשרת לנוע איתו על כוח חשמלי בלבד כאשר הסוללה טעונה באופן מלא במהירות של עד 50 קמ"ש. ההנעה כוללת מנוע V6 בנזין עם מגדש על בהספק 333 כ"ס, עם גיבוי של מנוע חשמלי בהספק 47 כ"ס. לצידו יוצעו גם שלל מנועי טורבו-דיזל ובנזין מקובלים, שכולם יוצעו לראשונה בסגמנט עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות כסטנדרט.

פולקסווגן טוארג

גם יכולות השטח של הטוארג התקני "רוככו" ביסח לדור הנוכחי וכוללות בעיקר הנעה כפולה-קבועה נשלטת אלקטרונית לכל הגלגלים, עם אופציה לשנות אלקטרונית את תגובת המנוע וההילוכים בהתאם לתנאי השטח. המכורים לביצועים יוכלו להזמין "חבילת טכנולוגיית שטח", שכוללת בין השאר נעילת דיפרנציאלים מרכזית ואחורית, מגוון רחב יותר של אפשרויות תכנות ויכולת עבירות מרשימה, שכוללת בין השאר נעילה של עד 100% מהכוח המועבר לגלגלים, טיפוס בשיפועים של עד 45 מעלות ועוד.

פולקסווגן טוארג